NOD juli 2021

@mirtjemirtje hahaha ik heb dit ook een keer gehad!!! Zó frustrerend. Wel een tip, ga terug naar de winkel waar je m gekocht hebt (neem de test mee) dan krijg je een nieuwe. Toch zonde van je geld. Hopelijk over een paar dagen van 0 steepjes naar 2!!?
@IsaV ohnee. Wat klote ☹ geef de moed niet op!!
Ik heb eindelijk de vaste smiley vandaag. Heel blij en opgelucht. Ik heb nu ook echt pijn dus t was voor mij de bevestiging die ik nodig had. Vanavond en morgen gezellig maken en dan weer op de wachtbank.
Wat dan wel weer grappig is is dat mn NOD hier goed staat, 30 juli. Terwijl ik de hele maand dacht dat ie eerder was. Toeval? ? 
 
 
Balen @Ellenvg 
@Wondertjedrie; Nee dan hoef je inderdaad geen jaar te wachten maar wilde het graag even aankijken. Direct naar de dokter rennen legt er ook weer bepaalde "druk" op voor mij :). Had gehoopt dat mijn curretage een soort cyclus reset zou zijn, maar helaas. 
@IsaV; Fijn dat het bruinverlies volgens jouw dokter geen kwaad kan. Het is inmiddels namelijk bij mij net ook weer begonnen op 9DPO. Schrijf het maar weer op in mn app.. pff 
 
Haha wat grappig @wondertjedrie, geen geluks vaccinatie voor jou dan? 
@Vennetje, typisch ja dat hij dan hier goed staat! Fijn dat je nu eindelijk een vast smiley hebt. Heeft je lichaam het even goed kunnen voorbereiden dus op naar een knaller van een eisprong :) Veel plezier en succes! De 30e is mijn volgende eisprong :D hopelijk toch een lucky datum al vraag ik me wel af hoeveel kans we dan hebben maar goed, hoop niet opgeven we hebben nog hele goede kansen.
Ook al balen @Ellenvg :( het zit er nog niet aan deze maand.
 
Oké.... ik ben dus normaal gesproken helemaal niet bijgelovig. Even de situatie van vandaag; ik werk in het speciaal onderwijs met kinderen met een verstandelijke beperking. Vanmiddag vroeg een van de kinderen of ik een baby in mijn buik had ? ik vroeg aan hem waarom hij die vraag stelde maar dat wist hij eigenlijk ook niet zo goed. 
Ik blijf mezelf voorhouden dat ik volgende week gewoon ongesteld wordt maar die was wel erg toevallig! *mindfuck* 
 
Haha, Mirtjemirtje, je krijgt wel veel signalen zo;) Spannend hoor, nog een paar dagen geduld ?
Wondertjedrie, ik zag dat jij al echt megalang bezig bent. Jeetje, wat een teleurstelling elke keer weer ? Heb je al onderzoeken gehad? (Sorry, je zal dit vast al duizend keer verteld hebben)
 
@zonnekruid mijn man heeft maar 4% goede zaadcellen 220.000 Iui minimum 1 miljoen we zouden direct met icsi kunnen starten. Maar mijn man wil geen medisch traject in omdat onze 2 kindjes ook gewoon spontaan zijn gekomen. Maar met hulp kan het zoveel sneller gaan en mijn man hoeft alleen maar zaad in te leveren ik moet de behandelingen ondergaan
 
Terug
Bovenaan