NOD juli 2021

Had het klavertje gedaan omdat het ook nog goed kan aflopen ? zo had ik het begrepen althans. Een ? vond ik zo ‘definitief’ terwijl het nog anders kan zijn. Of is er inmiddels iets veranderd Isa?
 
Mijn NOD schuift op naar 26 juli.
Heb 3 dagen een positieve ovu test gehad en dag 4 (afgelopen dinsdag) waren de testen op haha, de nieuwe werden pas gister bezorgd en had toen inderdaad geen smiley meer. Dus mn ei is maandag of dinsdag gesprongen.

Heb zowel maandag als dinsdag krampjes gevoeld. Heb het maandag voor het laatst gezellig gemaakt dus ik duim heeeeel hard dat dat nie te vroeg geweest is. Maar hebben de afgelopen week veel geklust dus op hoop van zegen ronde 8.

 
Wondertjedrie, wat een eigenwijze vent heb je.. ? Was je bij de andere kindjes wel snel zwanger? Misschien is zijn zaadkwaliteit ineens flink achteruit gegaan, waardoor het toen wel makkelijker ging en nu niet? Toch bizar eigenlijk hè, je hebt in theorie maar 1 goede zwemmer nodig, dan zou je toch
verwachten dat er tussen die 220.000 wel een topper zit...
Lijkt me zo lastig! Kunnen jullie er nog wel goed over praten? Veel succes ?
 
Oh Wondertjedrie wat een lastige situatie zo! Hopelijk weet die ene goeie die je nodig hebt snel alsnog de juiste weg te vinden.?
Na gistermiddag een "klodder" bruin slijm blijft mijn temperatuur op 37,0. Had stiekem gehoopt op een stijging richting de 37,2 maar er is nog hoop. Vandaag 10DPO
 
Terug
Bovenaan