NOD juli 2021

@zonnekruid 32 en 14 maanden?dus het zaad was toen ook al slecht. Hij heeft nog 2 kinderen uit een eerdere relatie waarbij het wel soepel ging maar dat is jaren geleden
 
@Mirtje, heb je nog een test gedaan? Ik heb de mijne vanochtend gedaan vanwege feestje vanavond en voel me echt anders dan voorgaande keren. Heel blij dat het positief is!! Voor de zekerheid nog een doen op de dag dat ik ongesteld wordt maar al een goed teken :) hopelijk voor jou ook snel een positieve test.
 
@Marina, balen dat het bij jou ook alweer is begonnen :( 
@Wondertjedrie ik had ook geen idee van het klavertjevier hihi maar wel ontzettend lief!! 
Wat rot dat je man dat niet wil doen.. zeker omdat het zo 'gemakkelijk' zou kunnen zijn. Mij is ook verteld dat een man best wel veel kan doen om zijn zaad te verbeteren, met voeding en supplementen. 
@Kimm goh in theorie zou het nog kunnen maar ik ben wel zeker van niet hoor :) Vandaag nog steeds bruin bloed dus ik verwacht morgen of overmorgen toch wel de volle lading haha. Ik denk echt mocht ik zwanger zijn dat ik het ga voelen. Maar er zijn ook genoeg mensen waarbij dat niet zo is natuurlijk.
@Liefsvan spannend hoor! 
 
Rondom de 22e zijn er weer heel veel dames die hun NOD verwachten zag ik op het lijstje, spannend! Op naar meer hartjes inderdaad. 
ik had afgelopen week oplopende ovulatietesten maar echt net niet megadonker en nu loopt het alweer af (gisteren dag 13 van mijn cyclus) ik ga nog voor de zekerheid even door. Vorige dag was mijn eisprong vermoedelijk ook al heel vroeg. Gisteren nog geklust dus ??. 

Gefeliciteerd Plukkiee!!
 
Hey dames, gefeliciteerd aan de meiden die zwanger zijn deze ronde!
Ik lees nog steeds mee, maar hou me op de achtergrond.
Maar mag ik jullie vragen om even mee te kijken met mijn ovulatie testen? Ik dacht na de test van donderdag die is vrijdag positief, maar die is juist weer veel lichter.
De streepjes zijn wel donkerder, maar zeker niet zoals de controle streep.... wat denken jullie?

https://i.postimg.cc/L8969M7t/20210716-113910.jpg

Deze ronde gestart met teunisbloemolie en ik heb wel sterk het vermoeden dat mijn cyclus ingekort wordt.
 
Terug
Bovenaan