NOD juli 2021

@gebruiker41 bij mij in ieder geval niet ik slik al een eeuwigheid geen pil meer maar gemiddeld duurt het ook een jaar dat jij zo snel zwanger raakt is eerder uitzonderlijk?maar wanneer is jou nod want ik zie je er niet tussen staan
 


Goeie vraag gebruiker10340241, als we dat eens wisten haha. Dan ben jij iig 1 van de gelukkigen waarbij het heel snel gaat ;) 
 
@KOPJEKOFFIE ik zou denken dat je wel je piek hebt gehad maar dat hij misschien precies tussen de twee positieve testen in maximaal gepiekt heeft? 




 

 
@gebruiker10340241 je reactie is niet heel tactvol, het is helaas niet heel vanzelfsprekend allemaal.
Laten we er vanuit gaan dat je het niet zo bedoeld dan is het inderdaad een goede vraag ;-)
Bij mijn eerste was ik ook direct al zwanger, geen pil gebruikt hierna en nu toch al ronde 8. 
Regelmatige cylus met elke maand een eisprong. Hormonen zijn gekke dingen zullen we maar zeggen. 12 maanden geleden kwam voor het eerst mijn mensturatie door na de geboorte van onze dochter dus wellicht zijn de hormonen nu weer meer in control....
duimen!!
 
@Kimmm, zou je mijn nod willen aanpassen naar 31 juli?? ? Na een goede echo zagen ze een mooi follikel van 22 mm en is het advies: heel snel aan de slag nu ? Dus de letrozol heeft het echt goed gedaan ? Het is even aankijken hoe lang mijn luteale fase zal zijn, maar uitgaande het gemiddelde van 14 dagen, verwacht ik m de 31e.

Helemaal blij hier dus, dat we nu dan ook een echte kans krijgen ?
 
gebruiker41, ik slikte mijn pil met mijn 14e en was gestopt met mijn 20e, 2e maand ik was zwanger van mijn dochter . Daarna weer meteen aan de pil na bevalling en toen ik was gestopt , meteen zwanger van nummer 2 met mijn 24e en na de bevalling meteen weer begonnen met de pil en na stoppen met mijn 28e meteen zwanger van nummer 3, dus ik denk niet dat het ligt aan het ontpillen.
 
nu ben ik 39 en heb hersteloperatie ondergaan 10 juni van een sterrilisatie in 2012, ik verwacht nu niet zo snel zwanger te zijn . Puur door leeftijd , operatie en afstand partner .
maar we hebben wel zowiezo sex rond ovulatie tijd , gebruik ovulatie testen en ik heb regelmatige cyclus.
Het kan iets medisch zijn , maar ik denk ook dat je gewoon veel geluk moet hebben , als je snel zwanger word .
?
 
@fabiola nee ik heb niet meer getest. Ik wil wachten tot na het weekend.
@gebruiker41 bij mijn eerste was ik ook zo zwanger. Gestopt met de pil, 1x ongesteld en toen zwanger. Na de bevalling geen pil meer geslikt, al heel snel wel een regelmatige cyclus maar nog niet zwanger. Wel pas in ronde 5 dus zo lang is het nou ook weer niet. 
 
Ben ik de enige die de vraag van @Gebruiker1034 niet alleen raar vind maar ook mega ongepast?! Harstikke fijn voor jou dat je meteen zwanger bent na 1 x seks tijdens je ovulatie maar helaas geldt dat voor de meeste mensen niet. En als je oprecht geïnteresseerd bent wat de reden kan zijn, misschien moet je je vraag dan iets tactvoller stellen want de manier waarop je dat nu doet vind ik niet oké en kwetst mensen.
 
Terug
Bovenaan