NOD juli 2021

Ahh shit zeg Mylwen en Vennetje ? grrrr even flink van balen en dan maar weer vol goede moed proberen door te gaan.@Kopjekoffie, ja, deze dagen zijn killing. Wanneer wil je gaan testen?

 
 


Leonie-xxx – 2 juli – 1e kindje, 4e ronde
Fietsmama – 2 juli – 3e kindje, 7e ronde
Kopjekoffie – 2 juli – 3e kindje, 4e ronde na MK
Flups – 2 juli – 1e kindje, 5e ronde


Chell – 3 juli – 1e kindje, 11e ronde 
Kim – 12 juli – 2e kindje, 3e ronde, 2e ronde na MA
Djam-13 Juli - 4e kindje, 1e ronde na hersteloperatie
Lissocat – 15 juli – 1e kindje, 7e ronde, 2e ronde na MA  
 
Hoi < ikben Djamilah en ik ben 39 jaar en moeder van 3 kinderen 17/14 en 10 jaar en was 9 jaar geleden gesterrilisseerd.Ondertussen gescheiden en samen met nieuwe partner (30) en op 10 juni mijn hersteloperatie gehad en we hopen dat we samen een wondertje mogen verwachten. Voor mij dus de 4e, voor hem zijn 1e kindje
 
Hey, ik ben nieuw hier, lees al wel even mee. Ik meld me ook, NOD 30 juli, eerste ronde, eerste kindje. Wens ieder veel succes!
 
Welkom djam.

Leeuwin ik weet het nog niet. Laatste keer was mijn lutaele fase 2 dagen korter, en deze ronde mijn eisprong pas op dag 28 gevonden...
Gelukkig voel ik me vandaag een stuk beter. Wel nog hoofdpijn en moet niet te snel opstaan.
 
Djam wat een bijzonder verhaal heb jij! Ik hoop van harte voor jullie dat het wonder mag geschieden.
Welkom Wickey, spannend hoe snel het zal gaan voor jullie!
 
 
Lijstje is eindelijk bijgewerkt, hoop dat alles er goed staat want het was een behoorlijke administratie haha ;-)
 
Ik heb net een onwijze knaller van een ovulatietest gehad, dus straks maar een poging wagen en dan weer lekker 2 weken op het wachtbankje, ik haat het. 
Ik ben wel heel blij dat na mijn miskraam van 9 mei waar ik een tijd heb gebloed (was er net 2 weken van af en ik werd alweer ongesteld, en die ongesteld ronde duurde ook langer dan normaal en was ook wat heftiger) maar nu dus meteen weer mijn oude cyclus (die was altijd op de dag af nauwkeurig dus heel regelmatig) terug. Ik ben dus blij en hoopvol voor de toekomst.
@Leeuwin, ik heb het dus helaas ook mee moeten maken, ga voor je duimen dat jouw cyclus ook weer snel back on track is en jullie er weer voor kunnen gaan.
22-4 had ik mijn 8 weken echo die niet goed was. Nu, dik 2 maanden later kunnen we pas weer 'door'. Best veel verloren tijd vind ik, maar had nog meer kunnen zijn. We gaan duimen!
 
Terug
Bovenaan