NOD juli 2021

hoi Mylwen , 
 
ik heb bij alle 3 de zwangerschappen bloedverlies gehad bij ongeveer 5-6 weken zwangerschap , van beetje tot heel veel . En toch alle drie de zwangerschappen voldragen , zijn nu 17-15-10, dus je kan altijd nog last van bloedverlies krijgen, ondanks zwangerschap ?
 
@vennetje en @wondertjedrie thanks boor jullie antwoord ik had al zo'n vermoedde namelijk omdat ik 3 dagen een smiley had (CD: 18, 19 en 20) maar ik testte savonds deze keer en had ergens in de ochtend (dag 20) ovu pijn (ong. 40 uur na de 1e positieve test) dus ik denk toch dat mn ei dan die dag overdag gesprongen is en dan savonds nog wel een smiley. Heb die avond nog wel geklust maar de dag erna dag 21 niet meer en toen ook niet getest (testen op).

Waar we al niet mee bezig zijn he hahaha....
 
@Mylwen gefeliciteerd! Mooie testen ?.
Voor wat betreft je 2e vaccinatie. Ik kreeg destijds bij de GGD te horen dat zij adviseerden (de arts daar) om te wachten tot na de 13e week en je dus uit het eerste trimester bent. Er zijn geen redenen om te denken dat het niet goed zou zijn in het 1e trim maar de arts zei, na het 1e trim is alles aangelegd dus dan zijn eventuele risico's gewoon veel kleiner.
Maar het blijft een persoonlijke keuze. Altijd!
Hele fijne zwangerschap gewenst!
 
Hoera voor de hartjes ❤️

Vraagje voor de "oliegebruikers"… Ik gebruik nu tarwekiemolie omdat de positieve ovulatietest pas na 19 dagen was en ik de luteale fase de tijd wou geven. Voor de MA altijd een cyclus van 29 dagen, nu al dag 31.. Werd jullie cyclus langer?
Ik voel zelf niets en durf nog niet testen ?
Succes voor de meiden op het wachtbankje ???
 
@Vennetje Ow, sorry. Dat wist ik niet. Dan was mijn reactie misschien niet helemaal gepast. Maar wil nog steeds niet zeggen dat het helemaal niet natuurlijk kan lukken. Ik snap inderdaad dat z'n tijdsdruk niet meewerkt (aangezien wij volgend jaar gaan trouwen had ik mezelf ook maar tm augustus gegeven). Maar door die opmerkingen van mijn vriend, had ik op een gegeven moment wel zoiets van, tja dan maar niet. Al zal dit in jouw geval natuurlijk nog iets anders zijn. Ik zal in ieder geval voor je duimem ?, al weet ik dat je daar waarschijnlijk ook niet zoveel aan hebt, maar het kan geen kwaad ?. Ik hoop voor je dat het snel lukt!!

@Djam Hele geruststelling om te horen. Is ook wel zo dat ik na die ene dag een paar druppel, tot nu toe niks meer heb gehad *afkloppen*.


@Veraa Ja, ik heb al eerder ergens gehoord om eventueel te wachten. Enige vervelend is dan dat we vakantie hebben gepland (waarbij mn ouders betalen en door corona al eens is omgeboekt) en ik mensen dus moet gaan voorliegen of teleurstellen dat ik niet mee kan ofzo, want niemand weet dit nog. Sowieso ziet mn vriend niet meteen een probleem om het wel nu gewoon te doen en je hoort ook genoeg verhalen dat het geen probleem moet zijn. Ik twijfel daarom heel erg, maar ik vind hett punt dat jij noemt ook wel een goede, moet ik dus alleen gaan uitzoeken hoe ik wel meekan en hopen dat ik dan niet juist iets van corona oppak op vakantie... Lastig. Kun je de prik dan ook een paar weken opschuiven, ook al zit er dan te lang tussen?
 
Terug
Bovenaan