@mylwen ik heb as dinsdag mijn tweede vaccinatie staan en twijfelde ook heel erg. Ik heb navraag gedaan bij de ggd, huisarts en gynaecoloog. Uiteindelijk zelfs bij de infectioloog van het Erasmus MC terecht gekomen via via. Op dit moment is het advies om wel te laten vaccineren, zeker als je in contact komt met veel mensen of op vakantie gaat zoals jij. Als zwangere val je in de risicogroep en ben je veel vatbaarder voor het virus. Bovendien is de kans groot dat je er ook veel zieker van wordt. Hei risico dat er iets met je kindje gebeurt als je corona krijgt is vele malen groter dan dat er iets met je kindje gebeurt na de vaccinatie. Ik ga dinsdag mijn prik halen. Ik vind het spannend maar ga het toch doen.
Op de website van nvog (de vereniging van gynaecologen) kun je artikelen lezen van onderzoeken.
Ik wil niemand dwingen of mijn mening opleggen, doe ermee wat voor jou goed voelt!
Op de website van nvog (de vereniging van gynaecologen) kun je artikelen lezen van onderzoeken.
Ik wil niemand dwingen of mijn mening opleggen, doe ermee wat voor jou goed voelt!