NOD juli 2021

Denk dat ik al 2 dagen niet heb meegelezen, moeten er nog hartjes bij? ?
Ik merk dat nu ik zelf een ? heb ik minder mee lees. Probeer alles zo goed mogelijk bij te werken maar kan het niet altijd opbrengen om alles te lezen.
Inmiddels op het wachtbankje voor augustus. Verwacht morgen m’n ei. Dus ben niet zo erg meer met ‘ juli’ (de maand, niet jullie ?) bezig eerlijk gezegd. Al hoop ik nog steeds voor iedereen op het wachtbankje een hartje!
 
Dankjewel allemaal voor jullie lieve reacties. We hebben samen besloten (mn partner en ik) alles komende cyclus los te laten. Ik zal dan ook niet mee doen met de NOD augustus want dan ben ik er juist weer mee bezig. Eerst nog de komende 5 dagen op t wachtbankje. NOD is pas rond de 30e.. 
Klote voor iedereen die ongesteld is geworden ☹? dikke knuffel!
 
Kimmm, volgens mij geen nieuwe hartjes hoor. Gaat niet hard deze maand. Logisch toch dat je er wat minder mee bezig bent?
Succes alvast voor augustus aan alle meiden! ?
Hier nog steeds op het wachtbankje... ?
Vennetje, yeah! ?? Nog steeds duimen voor nu en hoe dan ook straks een heerlijke vakantie!
 
@Mylwen gefeliciteerd! Wat mooi 
@Wondertjedrie, wat klote weer :(
@Vennetje, ik denk dat het een goed plan is om het allemaal lekker te laten. Volgens mij helpt het toch maar bar weinig al die testen, supplementen ed. Ik doe ook zo mijn best maar misschien is het enige wat gaat helpen juist die stress niet hebben.
Ik wens het echt super erg voor je dat je nog een maand lekker kan genieten en je goed mag voelen samen! 
@Just-me, wat leuk ook in de paarden :) Ik ook!
Heb inmiddels ook weer frietjes toegelaten in mijn dieet, want ik had me letterlijk alles ontzegd wat dat betreft. Nou tot nu toe werkt dat niet haha dus ik eet weer lekker 1x per 2 weken frietjes :D 
@Liefs van, shit zeg :( 
 
Hoi allemaal,
vandaag 8dpo maar vanwege een aantal symptomen besloten toch een early test te doen.. mijn NOD is 31 juli..
misselijk, braken, kleine scherpe steekjes in me buik, buikkrampen afentoe en lichte rugpijn
helaas gaf deze aan niet zwanger te zijn.. misschien test ik gewoon te vroeg of maakt me lichaam me gewoon gek.. ? 
 
 
 
Terug
Bovenaan