NOD juli 2021

@IsaV, oh echt? Wat leuk! Ja, hier al sinds mijn 8e en ik kan niet zonder ❤️ Ik mocht een keer een paard uitstappen op een manege toen ik mee was met een vriendinnetje en toen ik er eenmaal op zat zei de eigenaresse tegen mijn vader: ga maar vast een rijbroek halen, die komt er niet meer af haha! Het mooiste gevoel wat er is, bovenop je paard ? Alles even naast je neer leggen.

En herkenbaar qua eten ? Vooral nadat de gynaecologe me zei: leef een beetje, zolang het met mate is, iets laten kan altijd nog! Sinds de focus af is van het dwangmatig dingen laten, maar ligt op alles wat wel kan (aangepast of niet) voel ik me weer een beetje mens. Ik denk eigenlijk dat mijn partner deze maand harder de dagen aftelt dan ik ? Ik denk dat ik zo was ingesteld op: dit gaat lang duren na dat nieuws, dat ik nog niet helemaal bezig ben met het hier en nu ofzo…
 
@CharlieB, ik denk dat iedereen hier je teleurstelling en twijfel wel begrijpt.. Maar het is nog vroeg, dus wacht nog even af! Ook al is dat moeilijk. Probeer een beetje afleiding te zoeken, als dat lukt? Anders maak je jezelf helemaal gek met wat je voelt of niet voelt! Iedereen hier kan daar vrees ik over meepraten… Het is zo’n ongrijpbaar proces en wachten is moeilijk. Mijn eerste ronde kon ik nergens anders mee aan denken, ik vond het zo spannend allemaal. (Begrijp me niet verkeerd, dat is het nog elke dag) maar vergeet niet ook de leuke dingen te blijven doen en een beetje te genieten van alles om je heen ?
 
@Just-Me en @IsaV Hier nog iemand die aan paardrijden doet ?. Hebben jullie je al eens bedacht hoe jullie dat gaan doen als je zwanger zou zijn? Ik rij nu wel pas een paar jaar paard (altijd gewild, maar vroeger mocht ik het niet van mn moeder, dus toen ik op mezelf ben gaan wonen en nog iets van sport wilde, het eindelijk opgepakt en geweldig dat ik het vond en nog steeds vind ?). Ik heb hier dus nu al een hele discussie over gehad met mn vriend, die zou volgens mij liever willen dat ik gisteren al gestopt was, maar dat vind ik overdreven. Ik snap dat het op een gegeven moment gevaarlijk kan gaan worden, ivm vallen of een schop krijgen. Ik vond het wel spannend de eerste keer dat ik op een paard stapte toen ik wist dat ik zwanger was, al had ik de dag voor mn test er ook nog op gezeten, haha. Ik rij dan wel maar 1 of 2x per week en heb geen eigen paard, maar rij op paarden van dr manege. Enig idee hoe jullie dat zouden aanpakken. Ga het tzt ook nog wel met de verloskundige oppakken.
 
De luteale fase duurde 2 dagen langer maar gisteren dan toch ongesteld. Hup naar augustus ?
Wou dat ik zo nuchter was als mijn man.. het komt wel wanneer het komt... En gelijk heeft hij ?
 
@Just me, bij mij ook al met de paplepel ingegoten, zo'n bijzondere dieren he. Ik hou ervan.
@Mylwen oh wat grappig zeg jij ook al! Ik rijd eigenlijk niet meer echt, puur verzorging van mijn eigen 4 paarden en fokkerij. Ik denk er nog niet over na eigenlijk hoe ik dat moet gaan doen (ontkenning denk ik want geen idee hoe ik dat allemaal moet regelen straks). Hopelijk kan mijn vriend wat inspringen tegen die tijd maar eerst moet het nog lukken :) 
Ik ken wel mensen die gewoon doorrijden, zelfs tot het einde. Maar ook die het na 8 weken al niet meer willen.
Hierin kun je toch het beste je eigen gevoel volgen denk ik. Hoe voelt het voor jou? Anders gaat je paard het ook merken en dan kan het miss juist mis gaan. 
@Shana, shit zeg.. :( Vrouwen hebben dat volgens mij toch wat meer omdat wij het ook moeten dragen he dat is toch anders. 
 
@justme
het is inderdaad ontzettend spannend, probeer afleiding te zoeken maar dat is zo vreselijk lastig. Wat en rollercoaster is dit toch..
ik werk nachtdiensten dus als het een rustige nacht is dan kan ik bijna niet anders dan eraan denken...
 
Wat een domper dit ??‍♀️ 
Ik zag dus een licht streepje op me zwangerschaps test dus ik werd al helemaal gelukkig maar hij was zo vaag dat ik ging twijfelen..
ik de bijsluiter erbij gepakt blijkt dus dat ik helemaal verkeerd zit te kijken en het verticaal moet zijn ipv horizontaal ??‍♀️ 
 
Terug
Bovenaan