NOD Juni 2018

@Ttessyja heel irritant. Jij had wel een licht streepje op de test begrijp ik? Ik heb even niet meer alles onthouden wat in de vorige berichten stond. Het zijn er zoveel! ? Ik hoop voor jou dat ie dan snel donkerder mag worden en je er gerust onder bent dat t dan toch echt zo is..
@Joena Jaa echt bizar... Hoe kan het hè.. ik kom nooit voorbij de 30. Zit altijd tussen de 27 en 29. En echt op z'n allerlaatst 30. Is maar 1x voorgekomen. Nu dus op dag 31..je gaat deken van oh straks is er iets mis..stom?..positieve test was op 1 dag na gelijk aan vorige maand. Heb nu 14,dagen geleden positief getest.  Ik heb nog hoop?
 
Pfff hier ook weer een negatieve test vanmorgen....
laat me dan nu maar snel ongesteld worden kunnen we weer door.... 
morgen een week overtijd hoe dan?
 
@GetwDo balen!! En al bijna een week overtijd...gedver! Hopelijk snel positieve test of je menstruatie dan maar... Wanneer had je positieve ovutest? Of dacht je dat je je eisprong had?
 
Balen Getwdo! Maakt je beetje moedeloos, snap ik. 
Oh nee novella! Dat is ook een tegenvaller zeg. Nog een dag wachten dus :(
 
Nou hier is het stil. Geen enkele symptoom die ik zou willen haha. Krijgen vrouwen vaak zat pas na nod..i know. 
Wil graag die zware borsten haha. Heb ienieminie titties;) weinig borstweefsel dus miss niet voldoende om wat te gaan voelen überhaupt. Haha.
 
Zo...ik kon de hele middag niet op het forum door een foutmelding! En ik had nog wel zo leuk nieuws haha...frustrerend was het. Of Nou Ja nieuws...even mededeling en miss hopelijk herkenbaar?? 
Vanmiddag had ik een roze sliertjes bij afvegen! Laat het nou net vandaag de 9de dag na ei zijn :)  innestelingsbloeding!! 
Maar....misschien menstruatie, maar dan zou ik ineens een cyclus hebben van 23 dagen...voor het eerst. Maar goed, dat kan natuurlijk. 
Stiekem hoop ik gewoon dat het al raak is en geen ronde 2 in hoef! 
Pffffff zou het???
 
Hey Cirus: ik kon er ook heel de dag niet op. Vervelend :) 
Dat klinkt super goed voor jou :) zal wel een innestelingsbloeding zijn geweest. Had je ook pijn of steken? 
 
Noem mij verslaafd, maar ik had echt er echt moeite mee dat ik niet op de forum kon hahaha! Eindelijk! 
@citrus Dat klinkt inderdaad als een innesteling hoor!!! Spannend!
Ik heb vanmiddag een nieuwe test gedaan maar die was negatief. Arrgghhh. Nu echt zaterdag pas weer hoor!! ?
 
Terug
Bovenaan