NOD Juni 2018

@Wannabemom: lief van jou!! Ik ga ook zeker weer lekker positief verder. Alleen ik blijf er nu zo tussen hangen: geen menstruatie en niet zwanger. En wel al op dag 37 of 38 geloof ik inmiddels. Daar word ik een beetje moe van. Wil gewoon graag ongesteld worden en dóóór.@Inkatinka: jeetje. Wat een gedoe zeg. Hoe weet je dan dat je geen eisprong had die eerste 5 maanden met een cyclus van 35 dagen ? Hoop dat je snel weer het normale ritme te pakken hebt, eventueel met de nodige hulp! Tegenwoordig kunnen ze gelukkig alles opwekken he ?
 
Vannochtend getest sws 4 dagen t evroeg met gewone kruidvat test en die was negatief maarja kan nog gewoon positief worden. En als ik hem in bepaald licht hield had jk licht streepje haha dat zal wel een verbeelding zijn ... nu gewoon pas zaterdag testen als ik dan nog geen menstruatie heb dus nog even duimen en volhouden 
 
Hey allemaal,
Proficiat voor degenen met een positieve test. Kop op! Voor degenen met een negatieve test. 
De zondag (NOD) komt steeds dichter bij en ik merk dat ik steeds onzekerder wordt en ongeduldiger. Wil morgenochtend een early test gaan doen, maar weet dat ik er dan ook teleurgesteld uit kan komen. Wat zouden jullie doen? Ik ben moe na een werkdag en kom tot niets meer daarna, maar miss is dat wel gewoon psychisch. Ik ben er toch veel mee bezig. 
Ik lees het forum regelmatig mee en herken veel. Steund ook zeker.
Maargoed moest dit ff kwijt.
 
@Bo Ga we zitten op dezelfde dag.
Ik heb sinds vandaag enorme druk in mm onderbuik. Toen ik naar toilet gingvoor mn ontlasting bij het afvegen voelde ik de druk ook heel erg. Weet niet wat dit precies is maar het zit dus echt onderin mn buik. Zelfde gevoel als na mn bevalling een beetje dus weet niet wat dit precies inhoudt. Ben wel snot verkouden en heb erge hoofdpijn maar dit komt waarschijnlijk van de verkoudheid af. 
 
 
@krokusjes en @leahboer: jammer! Volgende maand is onze maand!
@gebruiker10079994: ik heb nog niks laten testen maar zit nu in ronde 3 dus is ook nog te vroeg. Ik ga deze maand wel beginnen met ovulatietesten!
@friezin: spannend de eerste ronde! Hopelijk is het in één keer raak!
@depss en @BO GA en @fluitendevogel: nog heel even wachten en misschien van de week goed nieuws, ik ga duimen!
@jalaa: heel herkenbaar, ik loop ook door de hele woonkamer met de test of er toch geen streepje te bekennen is!
 
@lentezon: wat ik zou doen is testen (ben gewoon hartstikke ongeduldig iedere maand). Wat verstandig is is even wachten alleen makkelijker gezegd dan gedaan.
@sjamee: ik vind het gewoon ook spannend, ik gun het je van harte!
 
Terug
Bovenaan