NOD Juni 2018

Tip van flip: frambozenblad (thee). Kreeg ik van mn zus (arts en 3 kids nu). Zorgt ook voor een betere doorbloeding van je baarmoederslijmvlies etc. en kan bijdragen aan een goede vruchtbaarheid.
Ik heb het in huis :)
Verder slik ik foliumzuur en Multi Zwanger (waar ook zink en selenium in zit zie ik nu). Misschien dat ik ook tarwekiemolie ga halen. Ik bloed nooit zo heftig als ik ongesteld ben. Zegt niks, I know. Maar misschien is mn baarmoederslijmvlies niet mega dik ofzo ? Geen idee... Baad het niet :p
 
@joena sunshine had een link hier geplaatst dat tarwekiemolie juist slecht is ? pff... we zijn al zo onzeker en dan ook allemaal van die onzekere berichten ?? vroegâh hadden ze geen internet en ook veel minder stress daardoor. Zou daarom iedereen 8 kinderen hebben? Toen die tijd ???
 
Nou hier nog steeds geen ongesteldheid! Wel nog veel afscheiding, maar heb ook veeeeel menstruatie pijn. Kramp enzo. Dus verwacht em eigenlijk ieder moment... 
Spannend hier, dus! 
 
@wannabemom; ja toen was er ook minder welvaart en minder bewerkt eten enzo hahaha. Toen was t leven zo gezond :p. Oja en geen anti conceptie hahaha!
@mommyofmynovella: hier the same. Nog niks. Begin me vandaag soms stiekem toch af te vragen of ik niet gewoon zwanger ben. Want het gaat wel erg lang duren nu... ?
 
@wannabemom die link was goed bedoeld en niet om jullie onzeker te maken. Maar mijn gyn geeft ook duidelijk aan dat je dit beter in overleg met een arts kunt nemen. Dat het anders ook averechts kan werken. Nogmaals goed bedoeld en ik ben net zo onzeker als jullie hoor .... ik ben sowieso erg onzeker na de de bevalling van ons kindje die overleden is, dus sorry als ik ik je onzeker heb gemaakt ?
 
@mommy nog altijd spannend dus! Hopelijk heeft je gevoel t mis. Je hoort vaak zat toch dat vrouwen die zwanger blijken ook veel krampen hebben?
@joena wie weet! Duurt nu wel erggg lang zeg bij jou. Ik zal waarschijnlijk elke dag uit frustratie en onzekerheid een testje er tegenaan gooien. (Al weet ik natuurlijk ook wel dat dat echt geen zin heeft haha). Hoe dan ook, je geduld wordt lekker op de proef gesteld
 
hier nog altijd niks. Ook geen tekenen van een naderende menstruatie, die toch echt morgen wordt verwacht...
net maar een test gekocht, hoe lang kan ik me beheersen ?
 
dag allemaal, ik neem ook foliumzuur (dubbele dosis tijdens deze 2 wkeen) en drink elke dag een paar koppen rozenbottelthee (https://baby-pedia.com/herbs-for-fertility/) 
 
@Sjamee: ik heb gisteren een enorm pijnscheut gehad in mijn onderbuik. die duurde een dik uur en ik voel nu nog steeds af en toe zeurende pijn. mijn borsten lijken gevoeliger (maar niet zo extreem als bij mijn eerste zwangerschap). ik heb vandaag een baaldag: keepijn, hoofdpijn, snot... alles erop en eraan. 
 
Terug
Bovenaan