@Sunshine: haha fantastisch antwoord toch van de gyn? Dat wil je horen!!! Ik maak mij soms al druk om mijn leeftijd en bang dat het daardoor minder snel raak is, maar ik ben (pas 3 maanden) 32 haha. Geen stress dus! Alleen denk ik dan: wij willen als het allemaal mag lukken uiteindelijk 2 kindjes. En bij een eventuele volgende ben je dan zo weer 2 jaar of meer verder.Alles komt goed!Ik ga vandaag weer positief door het leven . En ik bedacht me net: als mijn menstruatie nu een week opschuift, dan is dat voor mijn kalender juist heel goed. Want we gaan in september naar Azië (Maleisië, Bali en Singapore) en op dit moment ben ik nét op of na mn eisprong daar. Mocht ik dan nog niet zwanger zijn tenminste. En dat zou betekenen dat ik dan op vakantie precies in de goede periode in een ontspannen sfeertje zit met mijn vriend ! Zo zie je maar, elk nadeel heeft miss weer een voordeel!Natuurlijk hoop ik al eerder dan september zwanger te zijn Maar goed het leven blijft één grote gok he !@Wannabemom: topper ben je. Positief! En bedankt voor je woorden! Ik ga ook proberen mij er minder druk om te maken. Want het kan alleen maar tegen werken.@Beautygirl: balen van je verkoudheid. Lekker zonnen vandaag en bruin worden en chillen!! In Nederland is het nu 16 graden volgens mij!! dus geniet!