NOD Juni 2018

@Sunshine: haha fantastisch antwoord toch van de gyn? Dat wil je horen!!! Ik maak mij soms al druk om mijn leeftijd en bang dat het daardoor minder snel raak is, maar ik ben (pas 3 maanden) 32 haha. Geen stress dus! Alleen denk ik dan: wij willen als het allemaal mag lukken uiteindelijk 2 kindjes. En bij een eventuele volgende ben je dan zo weer 2 jaar of meer verder.Alles komt goed!Ik ga vandaag weer positief door het leven :p. En ik bedacht me net: als mijn menstruatie nu een week opschuift, dan is dat voor mijn kalender juist heel goed. Want we gaan in september naar Azië (Maleisië, Bali en Singapore) en op dit moment ben ik nét op of na mn eisprong daar. Mocht ik dan nog niet zwanger zijn tenminste. En dat zou betekenen dat ik dan op vakantie precies in de goede periode in een ontspannen sfeertje zit met mijn vriend ;)! Zo zie je maar, elk nadeel heeft miss weer een voordeel!Natuurlijk hoop ik al eerder dan september zwanger te zijn :p Maar goed het leven blijft één grote gok he !@Wannabemom: topper ben je. Positief! En bedankt voor je woorden! Ik ga ook proberen mij er minder druk om te maken. Want het kan alleen maar tegen werken.@Beautygirl: balen van je verkoudheid. Lekker zonnen vandaag en bruin worden en chillen!! In Nederland is het nu 16 graden volgens mij!! dus geniet!
 
@mommy of my novella , nou precies dat! Gewoon tegen willens en wetens in gewoon voort blijven planten..
Geen bloed is goed In ieder geval! Ik testte met een supergevoelige test destijds een dag na NOD maar heel licht positief. Ik las niet zo lang geleden ergens dat die early testen helemaal niet zo early te gebruiken zijn als aangegeven. Ik heb gewone liggen, de drang om te testen is hoog, maar ik wacht gewoon mn NOD af. Ben je altijd stipt met menstrueren?
 
Ik mag ook nog 2 dagen wachten! Hopelijk morgen geen menstruatie, dan zaterdag testen.. voel echt niks bijzonders deze maand (terwijl ik alle afgelopen maanden toch echt zeker wist dat ik zwanger was haha, zoals zovelen als ik dat lees). 
 
@Joena: wij zeiden dat ook, we willen graag 2 kinderen als alles mag lukken. Maar inmiddels weten we dat niets te plannen valt na het verlies van ons zoontje. Laat het rustig op je af komen, uiteindelijk komt alles goed! Ook als je 38 bent heb je nog tijd :)
 
@grootstewens nou inderdaad. Sommige kunnen zo egoïstisch zijn... Maar goed, gelukkig zijn we niet allemaal zo. Die vrouwen in mm familie zijn allemaal 5 a 10 jaar ouder dan mij. Het zegt heel wat over je als iemand van 22 haar leven op een rijtje heeft met een mooi huis en gezinnetje, terwijl jij niet weet waar je mee bezig bent. Met als volg dat ik meer op hun kids let dan zijzelf. 
But anyway, geen bloed is indd goed, maar ik verwacht er gewoon niet veel van meer.. en nee, ik heb een cyclus van 57 dagen gehad na mn laatste ontrekkingsbloeding. Daarna 24 dagen en daarna 27 dagen. Dus ging nu ook van 27 dagen uit eigenlijk.. Misschien zit ik er wel helemaal naast..
Met mn 1e zwangerschap heb ik 3 dagen na NOD licht positief getest en had ik een knal test weer 2 dagen later
 
Ik heb vandaag tarwekiemolie gekocht! Schijnt het baarmoederslijmvlies te ondersteunen en te helpen bij een goede innesteling. Baat het niet dan schaad het niet denk ik dan maar haha. Hopelijk doet het wat voor de volgende ronde. ?
 
Tevens gelezen dat zink en selenium essentieel zijn voor de zaadproductie en de kwaliteit van het zaad. Voor manlief een a tot z vitamine pil gehaald met deze mineralen er ook bij haha. Zit ook in voeding maar geen idee of we daar genoeg van eten! Hij krijgt wel iedere week een haring ? 
Hierbij voel ik mij goed en op mijn gemak. Misschien overdreven al die zooi of supplementen. Maar dan heb ik naar mijn idee er alles aan gedaan om t te laten slagen! 
 
Terug
Bovenaan