NOD Juni 2018

@wannabemom  dat gebruik ik ook. Is ook voor veel andere dingen goed :)
 
@lentezon nee dat is zeker niet oud om een kindje te krijgen. Die druk voelen kan het zwanger raken juist in de weg gaan staan. 
 
@Wannebemom: ik lees heel veel verschillende dingen over tarwekiemolie.... ook hier op het forum. Wellicht kun je dat eens nalezen https://www.oudersvannu.nl/forums/onderwerp/19597-nadeel-tarwekiemolie/
 
Dat zijn duidelijke berichten Sunshine! Over wat je wel en niet voelt.als je gaat googlen dan lees je graag wat je wil lezen ook haha. 
Nou we gaan het zien. 
Wat betreft die test novella, dus ook al licht na NOD, kijk...dat lees ik ook graag ;)  
Ik begin wel al terug te krabbelen hoor, misschien toch zondag testen. Op nod haha. 
 
 
@Citrus: ik heb me bij de eerste zwangerschap ook suf gegoogled hoor ;) En het doet me goed om te lezen dat we veel dingen hetzelfde doen hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar voor degene die wellicht niets voelen, dat kan ook echt heel goed, dat was meer mijn boodschap :)
 
Ik ben nog niet ongesteld. Heb wel een hele boel heldere afscheiding, waardoor ik even een ander slip nodig had met inlegkruisje. Ik ga zaterdag gewoon weer testen als ik nog niet ongesteld ben. Ik twijfel er heel erg over. Aan de ene kant denk ik het is em nie geworden deze ronde maar aan de andere kant heb ik nog hoop.... Ik ben bang dat ik echt een teleurstelling onder ogen moet zien als ik ongesteld word deze week... 
Ik geniet in ieder geval wel van mn kat dr zwangerschap hoor haha. Zij begint echt een buik te krijgen ?
@citrus ja misschien behoren wij wel tot de "langzame hcg aanmakers" ?
 
@sunshine dankjewel voor de info. Ja ik lees verschillende berichten.... dan maar niet innemen. Denk dat het dan voornamelijk helpt als je weinig slijmvlies hebt van jezelf. Geen idee. Maar de andere vitaminen en  mineralen zijn wel belangrijk! 
 
Terug
Bovenaan