NOD Juni 2018

 @BO GA voorzichtig gefeliciteerd
@mommy Oeh balen!
helaas ook hier een negatieve test! Dan zal ik wel gewoon een griepje krijgen en ongesteld worden!
gisteren avond en vannacht echt ontzettend misselijk! En mijn buik rommelt al de hele nacht en ochtend! Geen menstruatiekrampen meer!
Afwachten dus
 
 
Nu moet ik wel zeggen dat ik heb getest met de digitale test van cb (dat was helaas de laatste die ik in huis had) en ik heb wel is gelezen dat het kan dat die negatief geeft terwijl je bij een andere test een licht streepje kan zien iemand hier toevallig ervaring mee? 
Zolang ik niet ongesteld ben heb ik toch nog een beetje hoop!
 
Boga alvast een kleine: gefeliciteerd??. En blij juist dat je het deelt :)
Novella & Myrth balen ? 
Citrus nog even spannend dus :)
 
hier is na 45 dagen dan eindelijk de ? rode duivel te voorschijn gekomen. Hmm vreemde cyclus hou ik er op na ;)
 
Dag Myrth! Ik heb dat ook gehoord... Ik heb ook die digitale liggen, maar hou die nog een paar dagen bij tot ik echt zeker ben. 
 
@mommyofmynovella wanneer was je NOD ook alweer? Stomme negatieve testen. 
@boga gefeliciteerd! 
@citrus spannend voor je. 
@joena zo moeten we eigenlijk allemaal gewoon denken. Ik hoop dat ik dus wel ergens nu zwanger ga raken want we zijn bijna een jaar bezig. (Eind augustus 2017 met de pil gestopt)  al was september een slecht maand want ik heb zoveel enorme hoofdpijn eraf toen.
 
@beautygirl Mn NOD was afgelopen di, wo of donderdag.
@citrus spannend, dus! Ik duim voor je!
@myrth jammer! Misschien test je snel positief! Ik testte ook met een gewone clearblue test. Daarmee testte ik met Novella 3 dagen na NOD positief.
@boga wauw van harte, meid! Super leuk! Doe je rustig aan? Heeel mooi.
Ik denk dat ik me eventjes terug trek van de forum. Ik lees zeker mee, maar het is waarschijnlijk herkenbaar de mini teleurstelling die ik eventjes onder ogen moet zien... Ik verwacht dus niet na een paar dagen een positieve test, en baal dus dubbel want mn cyclus is dus nog steeds niet regelmatig. Misschien hebben we mn eisprong compleet gemist.... 
Veel succes nog, wachtende dames! Ik duim voor jullie en leef mee in stilte ☺
 
Terug
Bovenaan