NOD Juni 2018

@brilaapje: precies the same meid!! Zelfde schuitje... ronde 5/6 en al die vraagtekens. Maar echt het komt goed. Ik heb ook tranen met tuiten gehuild afgelopen dagen. Vandaag in de auto stroomden ze over mn wangen. 
Ik moet dan stiekem wel lachen. Mn opa zei altijd: "meid... als je al aan kinderen denkt begint de ellende" hahaha. En dat klopt ook nog. Het hele traject ervoor om ze te krijgen kan al heel zenuwslopend zijn. Terwijl het zo iets moois moet zijn. Ik zeg nu maar tegen mezelf: "Joen of je nou deze maand zwanger raakt of september..... wat maakt het uit" En zo ga ik komende maand proberen te denken! 
 
Hier een negatieve test! Dus waarschijnlijk word ik ieder moment gewoon ongesteld. Gewoon weer een onregelmagig cyclus vermoed ik. 
@myrth heb jij beter nieuws om te delen?
@citrus wanneer ga jij testen? 
 
Goedemorgen. 
Ah jammer novella!! 
Ladyance.  Kunnen die 2 dagen eer nog bij? Dan zou ik maandag toch testen. 
 
Mijn nod is morgen maar wil maandag testen. 
Mijn temp is toch hoog vanmorgen. 37.4! De kans is er nog steeds :) 
 
Goeiemorgen allemaal! 
Ik lag vanmorgen in bed en had steken in mijn borsten en onderbuik. Ik dacht “ik ga testen”.
Positief! Ik kan het niet geloven. Ik ben 11DPO dus het is geen dikke lijn, maar ook geen vage lijn. Ik blijf voorzichtig en ga de komende dagen ook testen om te kijken hoe het evolueert. 
Voel mij ergens ook wat schuldig om dit nieuws te moeten brengen tussen al de teleurstelling van de afgelopen dagen. Ik duim echt enorm voor de rest van jullie. 
 
Terug
Bovenaan