NOD Juni 2018

Ik werd net wakker en dacht gewoon aan dr forum en jullie en wie er getest zou hebben ??
@Bo ga: wat spannend!! En wat fijn!! Gefeliciteerd!! 
@mammyofmynovella: nee! Ik had echt goede hoop bij jou gezien je klachten. Balen meis! 
@Myrth: wat jammer! Kop op!!
@Getwdo: fijn dat je wel zekerheid hebt. Weet er alles van deze maand. Zat op dag 38... raar dat vrouwelijk lichaam he? Ik zit nu op dag 2 menstruatie dus laten wij alles lekker schoon maken van binnen om komende maand de baby te verwelkomen in zijn huisje ??
@beautygirl: snap dat het frustrerend is als je sinds augustus al bezig bent. Ga je stappen ondernemen na een jaar? Wie weet is het in één van de komende 3 maanden gewoon raak!! Het is 80% die zwanger raakt het eerste jaar he. Misschien wel 85% Na 1 jaar en een maand ???
 
@mommyofmynovella:ik snap de teleurstelling heel erg goed Lieverd! Balen gewoon he! Helemaal na al die symptonen.... en dan toch waarschijnlijk gewoon niet zwanger. Maar ook jou wacht een mooi wondertje. Ik snap dat je je even terug trekt! Even reset. Ik ga dinsdag op vakantie dus dan zal ik ook even afwezig zijn. Maar ik hoop dat alle meiden die negatief getest hebben gewoon op dit forum blijven. Dan gaan we gewoon door voor NOD juli! ???????????❣????
 
@boga fantastisch nieuws! Juist fijn dat je het deelt! Dan hebben wij met zijn allen weer wat meer hoop voor de volgende ronde dat het ook gewoon WEL kan lukken ?? gefeliciteerd! Ik ken jouw verhaal niet helemaal, maar hoeveelste ronde was dit en wat gebruikte je allemaal? (Ovutest, vitaminen etc?) Haha. 
Geniet van de zwangerschap!! 
 
Meiden met een negatieve test! Vervelend zeg! Echt balen. Maar de menstruatie is toch echt de ECHTE test. Ik hoop dat het snel raak is! Bij ons allemaal ?
@citrus, niet om je bang te praten oid maar dat roze vliesje kan alsnog de innesteling zijn geweest. Het kan zijn dat je ongesteld gaat worden en de innesteling niet goed gegaan is. Dit gebeurd namelijk heel veel. Wat je vooral niet moet doen is jouw lichaam wantrouwen. Die verteld jou echt wel de waarheid. Ik hoop dat de innesteling "gewoon" goed is gegaan en je over een paar dagen een positieve test hebt!! ??
 
Ik had deze maand een rare menstruatie. De dag ervoor heel klein beetje bruin slijm meer niet, daarna een hevige vloed, de dag daarna in de ochtend nog wat en toen was het klaar. Krijg ok de dag daaaaarna ineens een rozige slijmerige substantie in mn onderbroek. Nouja nog nooit gehad dit... raar gedoe haha. Ik had ook wat krampjes die ik normaal ook niet heb. Maarja zwanger kan niet, mn borsten zijn juist weer soepel en "normaal" gaan voelen en heb 0 klachten verder. Dus geen idee wat er aan de hand was deze maand! 
Wilde ik even delen haha ?
 
@joena nee we gaan niet na een jaar naar de dokter. Omdat ik nu eindelijk een beetje regelmaat krijg wil ik het in iedergeval tor januari de tijd geven. Dat zou toch genoeg tijd moeten zijnom zwanger te raken. 
Stiekem heb ik nu nog geen zin in al die ziekenhuis dingen. Klinkt misschien raar! Ik kom net uit een behandeltraject voor mijn brandwond na 3 jaar. 
We blijven tot we zwanger zijn gewoon ovulatie testen gebruiken.
 
@joena toevallig!! Ik ga dinsdag ook op vakantie! Best een drukke reis (klein/mini rondreisje) dus ik kan waarschijnlijk niet alles bijhouden... Maar ik probeer zo af en toe mee te lezen. Na de vakantie ga ik weer schrijven! Misschien tijdens ook als ik de tijd ervoor heb. Maar ik ga vooral genieten en probeer het wat losser te laten! Deze ronde is voor ons toch minder kansrijk. 
Iemand tips als je vruchtbaar bent op vakantie en met je ouders in 1 auto rondreist en in kleine vakantiewoningen verblijft ???
 
@Beautygirl ik heb dat ook!, natuurlijk wil je graag een kindje maar ik ben ook even klaar met het ziekenhuis en ik denk dat ik ook het iets langer ga geven dan 1 jaar. Ook gezien dat ze zeggen dat je een jaar moet ontpillen. Ik ben vorig jaar oktober gestopt met de pil vanwege mijn behandeling... Dus sowieso moet ik t tot oktober geven en dan nog een half jaartje! 
Je moet vooral doen wat goed voelt voor jullie, maar ik hoop dat je voor die tijd al een wondertje in je buik hebt ?
 
@Joena bedankt voor de lieve woorden! Het doet een mens goed om dat zo te lezen, dankjewel. We gaan inderdaad gewoon door naar NOD juli. Nu even de menstruatie afwachten zodat we kunnen beginnen aan de nieuwe ronde! 
 
Terug
Bovenaan