NOD Juni 2018

Morning. 
Ik hou jullie en vooral mijzelf toch nog even in spanning. Besloten om vandaag nog nietvte testen. 1 dag na nod maar mijn temp ging van 37.4 naar 37.2 vanmorgen dus wil even afwachten of ik vandaag ongesteld wordt. Als ik wel zwanger ben dan zal hij morgen of woensdag ook nog wel positief zijn haha. 
Wannabemom. Ja je begint vanaf de 1sre dag menstruatie idd. In de kalenderapp kun je ook je temp elke dag invoeren en dan houdt hij een grafiek bij. Echt heel handig om af te lezen. Je dipjes en stijgingen. 
Hou jullie op de hoogte! Geen ms is vooralsnog een goed teken ;)
 
Goedemorgen 
Ik 1 dag voor NOD, voel sinds vanmorgen echt dat ik hele gevoelige tepels heb. Ik hoop dat dit een teken is. Morgen komen mijn testen binnen dus woensdag 1 dag na NOD maar proberen. Spannend 
@Myrth @lentezon wie weet kan je later toch nog testen.. hoop dat je menstruatie uit blijft . Blijf positief!
 
@Sjamee ik zit nu op dag 32 en mijn langste cyclus is 33 dagen geweest dus ben toch echt bang dat ik vandaag of morgen mijn menstruatie krijg. Heb flinke buikkrampen nu dus ben benieuwd.
misschien dat ik volgende keren toch uit moet gaan van 33 dagen. En daarna pas gaan testen.
 
Hier ook een negatieve test dus ook ik ben bij deze 100% zeker dat ik mn menstruatie moet afwachten. Laat ie maar snel komen. Dan kunnen we verder. Zit nu op dag 32 ook, dus ik hoop niet dat het nog heel lang gaat duren ....
 
Hoi allen, 
Ik heb zaterdag voor het eerst positief getest, en vanmorgen ook met de digital CB. (3-4 weken zwanger). 
Ik zit ook nog steeds voor mijn NOD, want die is net zoals bij Sjamee morgen. Morgen ga ik naar de dokter om een bloedtest. 
Mijn symptomen zijn nog steeds dezelfde:

veel dorst + zere keel
steken in mijn onderbuik (lijken heel erg op menstruatiekrampen, en dan soms weer op de pijn die ik voel bij mijn ovulatie)
steken in mijn borsten (die zijn ook al groter, anders van vorm, en mijn tepels zijn ook iets groter en vooral gevoeliger dan anders)
opgeblazen gevoel
wanneer ik niet genoeg rust doorheen de dag, heb ik 's avonds gegarandeerd hoofdpijn

Veel succes aan de rest. Hopelijk kunnen jullie je hier in herkennen en hebben jullie snel ook een positieve test in handen!
BO GA
 
Terug
Bovenaan