NOD Juni 2018

mommyofnovella ik weet nog niet wanneer ik ga testen. 2 dagen voor NOD. ben bang dat het nog te vroeg is. 
Heb ondertussen sensitest besteld, 3voor 6.95. Krijg ze denk ik dinsdag binnen dus woensdag pas testen. Dat is dan 1 dag na NOD (als ik op 28 dagen reken). En anders test ik voor ik op vakantie ga nog een keer (14 juli). Dus we wachten nog even 
 
mijn NOD is vandaag en voorlopig geen MS... hoewel ik al 2 negatieve testen heb gehad (gisteren eentje, maar niet met ochtendurine) en donderdag, wel met ochtendurine..
mjin MS zullen wel wat later komen vermoedelijk?
 
Meiden die wel OD hebben gehad; kop op girllllls! Hoe lastig ook..  helemaal bij de zoveelste ronde ??. Troost jezelf met iets leuks of lekkers! Je kan je hele leven nog van de kids genieten dus die volgende maand kan er nog wel bij...
Voor de meiden met een positieve test: gefeliciteerd!!?
 
 
 
 
 
ik had ook echt het gevoel dat ik mijn MS ging krijgen, maar nu totaal niet meer. Het enige wat ik nog voel is vermoeidheid, maar dat is misschien niet abnormaal na een dagje dierentuin :) verder totaal geen pijn of last of zin in chocolade as usual... spannend!
 
Nou ik heb vandaag de hele dag gewerkt en voel me op zich wel prima. Om een uur of 6 dacht ik dat k me menstruatie voelde lopen!!! Ik schrok en liep gauw naar de wc want dacht dat ik dus enorm aan het doorlekken was. Bleek gewoon weer dat waterige afscheiding te zijn..... Nog steeds niet ongesteld dus.
Mijn vriendin denkt dat het door stress komt. Ik denk dat ze gelijk heeft want k voel helemaal niks. Geen teken van menstruatie en ook geen teken van zwangerschap..
 
Terug
Bovenaan