NOD Juni 2018

Ja toevallig had ik eerst ook echt ongie krampen enzo op mn NOD en de dag er voor maar nu niet echt meer. Gisteren had ik heel eventjes wat kramp en dacht eigenlijk het zal wel komen maar nope.... Mijn NOD was volgens mn app afgelopen donderdag de 21e. Ik dacht zelf dat ie de 19e zou zijn omdat het dan 14 dagen na mn vermoedde eisprong zou zijn. Maar ben niet zo zeker dus. Als ik van een 27 dagen cyclus uit ga, zou die donderdag moeten zijn geweest. Hoedan ook ik zit vandaag op dag 31 al! Jij? 
 
ik zit op dag 29. volgens mijn app is mijn NOD morgen, maar normaal krijg ik mijn MS altijd op zondag... gek he :) 
volgens mijn vorige cyclussen was het wel telkens minstens 30 dagen.. het zal dus wel voor morgen zijn.
indien niet test ik dinsdag ochtend!
 
Wat gek indd! Altijd op zondag haha! Ik zit te denken om donderdag pas weer een test te doen als ik nog niet ongesteld ben. Dan ben ik een week (of meer) overtijd. Als ik dan niet positief test, kan ik er van uit gaan dat ik waarschijnlijk gewoon een extra lange cyclus heb. Ik heb namelijk gister ochtend al negatief getest. 
 
@citrus oké thanks! Ga ik even zo'n thermometer kopen, temp je dan vanaf de dag dat je ongesteld bent? 
Dames met negatieve testen en of menstruatie... balen :( ,,, jullie mogen je dus aansluiten bij de club die doorgaat naar de volgende ronde! ??? benieuwd wie er de volgende ronde allemaal "afvallen" ofwel.. Super goed nieuws krijgen! ????
 
Hoi allen,
Na donderdag een negatieve early test vandaag NOD. Geen menstruatie. Laatste dagen blijven de klachten aanwezig aanwezig als oa buikkrampen, vanmorgen misselijk. Ik ben mezelf niet en mijn partner vind me ook anders ( mopperig...oeps ik ben prikkelbaar en soms idd onredelijk en kan hem niet verdragen aan mijn lijf) Ik heb het gevoel soms uit letterlijk uit mijn vel te springen. Ook blaasontsteking gekregen van de week. Miss dan toch? Begin ik te twijfelen
Weltrusten alvast
 
@mommy wat gek ik had vandaag ook het gevoel dat ik ongesteld werd en dus ook snel naar de wc gegaan maar was witte afscheiding.
Vandaag ontzettend veel de wc gezien moest echt ieder uur wel 2x plassen. Morgen ochtend weer testen. Ben zo benieuwd 
 
Terug
Bovenaan