NOD Juni 2018

Gewoon over een paar dagen nog een keer testen. En anders kan je altijd langs de huisarts gaan na een week.
Ik heb ook opeens veel afscheiding. Dan denk ik oeps snel na de wc, ongesteld maar nee toch niet.
 
Ja dat heb ik ook steeds! Ik ga denk ik over een paar dagen inderdaad nogmaals testen. 
Mocht het wel zo zijn dat ik aan het ovuleren ben, komt het wel goed uit dat mn vriend en ik net heel spontaan even sexy time hebben gehad ?
 
Ik ga morgen ook maar weer opnieuw testen als ik geen mentruatie krijg. Ik denk steeds door de krampen dat ik ongesteld wordt, maar helemaal niets. Wat me opvalt is dat mijn baarmoeder meer naar achteren ligt. Ik kan de mond bijna niet voelen. Hoe is dat bij jullie. Miss stomme vraag als dat jullie uberhaubt bekend is.
 
Die van mij was rond mn NOD laag. Nu weer wat hoger. Van daar dat ik denk dat ik aan het ovuleren ben. Gedurend mn zwangerschap weet ik niet hoe het zat. Weet alleen de laatste maand van mn zwangerschap was die altijd laag
 
Goedemorgen
Heb net getest en tot nu toe blijft ie negatief. Ik vind het wel gek dat je 5 tot 10 min moet wachten. Het controle streepje zie je gelijk maar dat je zo lang moet wachten was ik niet mee bekend . Heb de sensitest gekocht. Probeer over een paar dagen nog een keer of we wachten tot ik ongesteld word. Het kan alle kanten op. 
Lentezon jij ook getest vanmorgen? 
 
Goedemorgen!
Hier even een update. Ben steeds minder zeker dat het een miskraam is geweest. Heb hooguit een half uur gebloed, en de zwangerschapsklachten nemen alleen maar toe. Vanmorgen voor het eerst over m’n nek gegaan, haha! Wel erg veel pijn, maar doordat ik een reumatische aandoening heb zou het zomaar kunnen dat ik wat gevoeliger ben voor pijn. Vooral m’n onderrug is niet te doen!
4 juli de eerste echo. Zelf denk ik eerder aan een bbz dan aan een miskraam. Maarja, ook hier dus wachten...
Iedereen hier succes met het opbrengen van nog meer geduld en goede moed mocht je weer door gaan naar een volgende ronde.
 
 
 
Oh dat wordt nog spannend Marije. Nog maar een weekje. 
Jammer lentezon! Ik zie je in andere topic, op naar de volgende maand. 
Sjamee, jammer dat hij (nog) negatief is :(
Ik merk dat het hier een stuk rustiger Is, ben zelf ook bij volgende topic aan het lezen. Zal wat actiever worden na menstruatie haha. Zit nu pas op dag 4
 
Terug
Bovenaan