NOD Juni 2018

Ik blijf hier wel komen hoor, alleen door de vakantie iets meee afwezig! Tot nu toe nog geen positieve ovulatie test maar denk tussen nu en 3 dagen. 
Ik probeer mijn afscheiding een beetje te volgen maar deze cylcus vind ik het dus wat lastig. Ik merk wel verschil maar ik let er ook wel minder op.
Inmiddels cyclus dag 14! Duurt lang....?
 
 
@lentezon aah vervelend zeg! Hopelijk de volgende ronde beter! 
@sjamee er is nog hoop! Je bent er vroeg bij met testen. Hopelijk test je over een paar daagjes positief! 
@marije ik hoop zo voor je dat alles als nog goed gaat. Ik wil je geruststellen door te vertellen dat ik de eerste weken van mn zwangerschap altijd hevige krampen had. Geen bloedverlies maar wel veel pijn, en uiteindelijk was er niks anders aan de hand dan dat mijn baarmoeder wat vlot was met rekken. Ik was toen heel fit, dus mn buikspieren wilden wat moeilijker aan de kant om ruimte te maken. Doe rustig aan! We zijn er hoedan ook voor je!
Hier ben ik nog steeds niet ongesteld...... Word er nie goed van, hoor! Ik ga morgen weer testen kopen en dan waarschijnlijk s middags al testen haha. Ik ben dan meer dan een week overtijd, je zal denken dat het dan wel zonder ochtendurine postief kan zijn toch? 
 
Hi girls,
Toch even snel meegelezen vanaf Griekenland. Jammer voor degene die toch ongesteld zijn geworden en succes voor de anderen. Ik duim mee!
Ik ben er niet mee bezig op t moment omdat ik pas een week na menstruatie zit. Dus lekker van de vakantie genieten en seksen als we zin hebben ?. Ga sowieso deze maand proberen mezelf minder druk op te leggen want het werkt averechts. Ik merk dat aan alles!! Dikke kuss
 
Hoi dames! 
Wat vervelend dat er weer mensen meegaan naar de volgende ronde! Ik had het zo gehoopt voor jullie. 
Voor de dames die zwanger zijn gefeliciteerd!! Een gezonde zwangerschap gewenst! 
Mommy of my Novella, je menstruatie laat lang op zich wachten. Snap het wel hoor dat je zo onzeker bent en wilt testen. Maar ik zelf word alleen maar verdrietig van negatieve testen... toch proberen te wachten op je menstruatie, of niet natuurlijk haha. Maar heb je wel eens zo'n lange cyclus gehad? 
 
Ik zit nu een paar dagen voor mn eisprong... in Schotland! Maar we moeten "stiekem" seksen haha anders schud de hele caravan. En mn ouders liggen ook hierin ? 
Duszzz deze maand nemen we niet zo serieus. 
 
Lezen alle dames nu op dit forum mee of op NOD juli? 
 
Wannabemom! Ja dat zei Je, ik had geen tips maar is het jullie toch stiekem gelukt op de een of andere manier? Haha. Veel plezier in Schotland. 
Ik lees hier en ook op nod juli. Hier is het toch wat stil geworden en met de naderende nieuwe maand wordt het wat drukker in juli, gezellig :)
Novella, wat jammer zeg! Hopelijk snel je menstruatie zodat je verder kunt. 
Jammer lentezon, let it be in july!
Beautygirl, dag 14 schiet toch op hoor,beter dan dag 6 haha. Zet hem op! 
 
 
 
 
Ik lees op beide mee. 
Hier dag 4 overtijd. Merk nog steeds weinig. Geen krampen en voel me dus prima.  Volgens mijn vriend had ik dat bij onze 1e ook en gingen we ook testen op vakantie ( na 1 week ofzo) en was ik niet zwanger en toen we thuis kwamen nog niet ongesteld en nog een test gedaan en bleken we al 5 weken te zijn ofzo
 
Sjamee, ik hoop het heel erg voor Je! Vaak zat zulke verhalen gehoord en jij zelf blijkbaar al een keer meegemaakt. 
Wat is nu jullie plan? Week afwachten en dan weer restje wagen? 
 
Terug
Bovenaan