NOD Juni 2018

Ik vind juli eigenlijk wel een héle mooie maand om zwanger te raken bedacht ik mij net. En dan een maart baby??. Dus ik zit vol goede moed in de volgende ronde inmiddels.
Ook ik wat rustiger hier. Nog steeds in Griekenland. Maar wat beautygirl zegt.. ik blijf graag hier hoor voor de volgende NOD. 
En voor alle meiden die nog in spanning zitten: goodluck! Je weet maar nooit! Het is en blijft een klein wondertje ?
 
Hier vanmorgen weer getest en dacht een heel heel vaag streepje te zien en toen zei mn vriend, was het maar zo maar je beeld het je in. Jammer. We gaan gewoon verder en over een week testen we weer als je nog niet ongesteld bent. Ben nu 5 dagen overttijd. 
 
Hi! Hier ondertussen ook al 4 dagen overtijd en twee keer negatief getest. Ik hoop gewoon snel ongesteld te worden. Dit is zo stom. :/ Ik voel dan ook helemaal met je mee MommyofmyNovella
 
Ja klopt dat het hier wat rustiger is geworden ik vermoed vanwege vakanties haha. 
Ja we proberen t heel stiekem te doen zonder dat alles heen en weer schud ? maarja, ideaal is het niet ? 
Ik hoop voor de dames die nog in spanning zitten dat het een positieve test gaat opleveren!!! ???? 
@joena ik vind inderdaad juli ook een leuke maand om zwanger te worden, en maart een kindje! Dat bedacht ik mij deze week ook hier in Schotland! Wat een wonder zou dat zijn ♡ 
? iedereen weer succes deze ronde! Dat er veel nieuwe zwangeren weer bij mogen komen ?
 
Terug
Bovenaan