NOD Juni 2018

@beautygirl in welke dag van de cyclus bevind je je nu? Ik was van de week ook ontmoedigd door de negatieve ovulatietesten, maar uiteindelijk bij mij op dag 18 toch een positieve ovulatietest, dit is volgens mij ook vrij laat voor een cyclus van 29 dagen..
Nog even geduld meis, ik duim voor je!
 
Wat mij echt heeft geholpen is de app flo. Hier kan je echt alles in bijhouden. Wanneer je ongesteld wordt, wanneer je goede dagen zijn. Hoe je je voelt, of je actief bent geweest, of je ovu/zwangerschapstesten hebt gedaan en wat de uitslag was. Heb je veel bloeding gehad of niet, wat voor afscheiding etc. Daarbij krijg je tips of informatie. Zo krijg je een goed beeld van je ritme en kan je het zelfs in grafiek overzicht kijken wat de verschillen in bijvoorbeeld je cyclus periode zijn
 
@cactus inmiddels cyclusdag 20! Vorige 2 cyclussen 30 dagen. We gaan het zien. Hou ook alles bij in de app en die klopt dus niet met een onregelmatig cyclus.
 
 
@beautygirl bij mij klopt de app ook helemaal niet dus ik ga indien ik deze maand niet zwanger ben weer nieuwe ovulatietesten kopen! Ik weet precies hoe je je voelt, het maakte mij heel onzeker.. Er is altijd nog een kans dat je een hele korte piek had en hem daarom heb gemist maar misschien is je cyclus deze maand gewoon wat langer en komt je piek nog, hou vol!
 
Hey! 
Ja ik denk dat ik me er ook geen zorgen om moet maken dat ik er zo druk mee bezig ben...dat is dan weer dubbel op ja. Haha. 
Mijn nod is met cyclus van 28 dan op 24 juli ...pas haha. Week voordat we op vakantie gaan :) 
Beautigirl...wel of niet gemist...als je gewoon zo nu en dan sex hebt gehad dan hebben de zaadjes niks gemist, dan is het alleen een kwestie van hopen dat er 1 samensmelt met je fantastische ei. 
Of heb je gewacht met sex totdat je ovutest positief was? Denk het niet toch? 
Hou de moed!! Xx
 
@citrus nee zeker niet. Maar dan heb ik gewoon veel minder hoop. Je wordt er gewoon onzeker van. Alles kan natuurlijk!
@cactus gelukkig ben ik niet de enige. Ik heb daarom dus ook ovulatie testen. Maar nu nog 2 dagen en dan stop ik! En koop ik nieuwe bij mijn volgende menstruatie. Wel weer van clear blue want die vind ik het fijnste. 
Ooit worden wij met onze onregelmatige cylcus ook zwanger. Het duurt alleen wat langer en we worden er wat onzeker door
 
Hier vond ik een erg leuke blog over " niet te veel mee bezig zijn" al haar blogs zijn leuk om te lezen trouwens;) 
probeer ze te lezen in chronologische volgorde. Veel leesplezier! 
https://www.zozwanger.nl/tips-zwanger-worden-bezig-te-zijn/
 
Haha oftewel: geen tip is beter! Leuk stuk!???
Ik ben wel vrij chill op t moment. Heb me vorige maand zo druk gemaakt met die lange cyclus en heb daar geen zin meer in. Zonde van mn tijd en energie. Komt het dan komt het.. zo niet dan een andere maand!!
Truste voor zo meisjes. Nog meiden die een test gaan doen deze week ? 
 
Terug
Bovenaan