NOD Juni 2018

Hoihoi
 
Hier een ei op 3 juni gehad.
1.2 en 4 Juni er gebruik van gemaakt.
NOD 17 Juni. Nog meer die datum hun NOD?
 
Gr Tannie
 
@ Mommy of my Novella: rozige afscheiding (heb ik gehoord en gelezen) is vaak een teken van een innesteling begreep ik. Omdat er dan een heel klein beetje bloed vrij kan komen omdat er een vaatje wordt geraakt... en dat samen met afscheiding kan dan een beetje roze zijn.
Maar hey.. ik ben geen gynaecoloog :D hahaha! Het vrouwelijk lichaam zit toch complexer in elkaar dan ik dacht!
 
Haha ik wou dat mijn vriend er ook zo veel mee bezig was, maar voor hem maakt het niet uit of het nou deze maand of volgend jaar gebeurd ?. Hij vind het allemaal wel best en is er heel nuchter in
 
Haha hier ook GlitterS, mijn man praat er ook nooit over alleen als hij zin heeft vraagt hij  zullen we een kindje maken?
Met de zwangerschap had hij ook niet zo veel ja, hij vond het bijzonder dat het kindje groeide, ik groeide en nog bijzonderder hoe het er allemaal uit kwam haha
Ik wou na ruim een half jaar al weer op voor nummer 2 maar hij niet het hele kleine vind hij maar niets. Maar nu onze zoon ouder word en steeds meer kan en stom gezegd maar nu je er echt wat voor terug krijgt sloeg hij om en mag het nu komen een broertje of zusje voor onze zoon, 
 
@joena dat klopt ja, het kan samen gepaard gaan. Alleen met mn eerste zwangerschap heb ik de innesteling niet eens meegekregen haha. Geen bloed, geen kramp, nada. Ik denk niet dat het mogelijk is om nu al een innesteling te hebben, 25 mei was namelijk de eerste dag van mn ongesteldheid. Dat is nog geen 2 weken geleden! Maar indd, gynaecoloog ben ik ook niet, en wat het dus wel is; geen idee! Haha. 
@glitter ja, mn vriend is sinds deze maand echt heel druk met het feit dat hij een broertje of zusje voor kleine Novella wilt haha. De afgelopen maanden deed ie dr erg nonchalant over. Ik vind het veel leuker zo hoor haha!
 
@GlitterS heeeeel herkenbaar.  Ik loop stuiterent door het huis, tellent en hopend dat het gelukt is en hij vind het allemaal best. Ook na de miskraam, het is voor een man toch heel anders ?
ik wordt steeds zenuwachtiger voor mijn NOD.. voel me extreem moe en vooral savonds krampen.  Krampen had ik vorige week al, in de week voor de menstruatie heb ik dit standaard.. daardoor maakt het nog lastiger.... hoop het zo. Mijn vriend zegt, je moet pas 2 dagen na je nod testen... ik wil het nu al ?
 
Ik denk ook inderdaad dat het heel anders is voor een man. Voor ons is zwanger zijn toch ook al heel anders als voor een man. Daarnaast hebben wij natuurlijk ook nog allemaal hormonen die mee spelen. ?
En Merelvh zo brengt mijn vriend het nou ook altijd als die zin heeft hahaha. 
Nog heel even smpje, volgende week mag je toch? Je vriend heeft toch best gelijk als die zegt 2 dagen voor NOD haha. Is toch wat betrouwbaarder en anders is het weer zo'n teleurstelling
 
Terug
Bovenaan