NOD Juni 2018

Ik denk dat ik mn eisprong voel, ladies! Ik heb in ieder geval veel afscheiding, en soms wat steken links onder in mn buik. Mn vriend en ik gaan het zo even gezellig hebben hahaha! 
 
Ik ben weer bij gelezen hihi.. wat een drukte de afgelopen dagen. 
Die gedachten van "Wat als het niet lukt" En "waarom wij niet" zijn heel herkenbaar en gelukkig bij jullie ook! 
Ik heb de afgelopen dagen echt gevoelige borsten, en af en toe eens steekjes in mn buik *kriebelss*  zou het dan toch zo zijn, denk ik dan gelijk.?!
Ga dit weekend duiken en dat vind ik nu heel lastig, want weet nu niet als het wel of niet kan? Zijn hier dames die advies hebben? Google helpt mij niet echt. Want ik weet t nog niet als het wel of niet raak is. 
Nog maar 10 dagen wachten, laat de tijd maar vliegen!
 
 
@joena
 Voel eigenlijk helemaal niks behalve het zeuren van mijn onderrug maar dat heb ik al een week ongeveer dus dat zegt me helemaal niks.
Vorige maand was ik er echt van overtuigd dat ik zwanger was en nu voel ik me neutraal.
Hoe is het bij jou?
 
Ik sluit mij ook graag bij jullie aan! Allereerst gefeliciteerd voor diegene met een positieve test! Ik zit in de eerste ronde en afgelopen zaterdag de eisprong gehad. Als ik volgende week zondag, vaderdag, nog niet ongesteld ben gaan we testen.
Op dit moment voel ik nog niks, maar heb gelezen dat de eicel na de eisprong vijf tot zeven dagen onderweg is naar de baarmoeder. Er kan dus van alles nog komen, zo leuk en spannend allemaal! :)
Succes met wachten allemaal! 
 
@Brilaapje begrijpelijk dat je dat lastig vind. Ik weet helaas ook het antwoord niet. Misschien huisarts even bellen?
@zonnestraaltje welkom! Spannend! Zou een leuk vaderdagcadeautje wezen 
 
 
Terug
Bovenaan