NOD Juni 2018

Mijn NOD is vandaag of morgen, ik heb er ineens heel erg de zenuwen van. Heb sinds vandaag toch wel ongesteldheids-krampen en een beetje een neerslachtig gevoel... heb het gevoel dat het niet raak was deze keer. Al was deze ronde voor het eerst dat we ovulatietesten hebben gebruikt en de timing daardoor beter was dan de 2 rondes ervoor!
Ik merk aan mezelf dat ik rond mijn NOD tegen mezelf zeg dat het vast niet gelukt is, zodat ik niet te teleurgesteld ben. Wie herkent dat? 
 
@Gebruiker10078881: GAAAAF! Gefeliciteerd! Leuk hoor!

Ik hoop dat ik dat deze maand na 5 maandjes ook mag zeggen!

@ de andere meiden: Mijn vriend die vond het eerst 'oke'. Wil graag een kindje met mij, maar zn vrijheid is ook wel erg belangrijk hahaha. Dus ook al kiezen we er heel bewust voor, hij vind morgen prima..maar over een half jaar ook. FML :p Maar ik merk wel hoe langer het duurt, hoe meer hij zegt: kom zullen we even een baby maken? En wanneer is je NOD? Dus het zit meer in zn hoofd dan verwacht...

Ik heb deze maand gewoon geen ovulatie symptonen. Wie herkent dit ? Vorige maand steken, afscheiding... en nu gewoon 0 voor mijn idee. Ben dan bang dat er geen eisprong is geweest. Al ben ik altijd gewoon ongesteld met mn regelmatige cyclus!
 
k moet echt even iets met jullie delen. Ik heb me vandaag toch iets meegemaakt op het werk. 
Ik werk elke dag in een andere winkel en vandaag in een winkel waar ik regelmatig kom. Vroeg de assistent manager aan me of ik zwanger was? (Ze weten uiteraard niet dat we bezig zijn) uhhmm nee hoor! Niet dat ik weet was mijn antwoord. Later kwam ze nog naar me toe, en zei dat me huid er zo onrustig uit ziet vergelijkbaar met anders. (Ik werk in de cosmetica)
eerder die dag zei iemand anders al dat ik er zo goed uit zie met mijn gezicht. 
Zal het een voorteken zijn? Nog nooit gehoord of opgevallen. 
 
Ongelofelijk ben ik weer... 6 dagen voor mijn nod (way tooo early) ik testen want ja het zou zomaar kunnen en helaas negatief.
Zijn er meer meiden die tegen beter weten in iedere maand weer te vroeg testen en dan (misschien onterecht) teleurgesteld zijn omdat zo een test eigenlijk geen goed beeld geeft zo vroeg...
Diepe zucht voor mezelf
 
Terug
Bovenaan