NOD Juni 2018

Helaas ongesteld geworden. Nu een cyclus van 25 dagen. Mijn nieuwe nod is 30 juni, dus ik blijf nog even hier reageren. Hopelijk hebben jullie deze ronde meer geluk!
 
@Brilaapje: dat maakt niet zo uit denk ik. Als je elke dag duikt, dan is het een ander verhaal. Eenmaal zwanger is het drukte verschil niet goed. Geld ook voor een stewardess. Vliegen tijdens je zwangerschap is geen probleem, maar als je het elke dag doet wel. @alle andere meiden: spannend en leuk dat jullie blijven. Gewoon op naar de volgende ronden voor de meiden met hun OD. Hier hoop ik mn eisprong gehad te hebben het weekend. Heb dagen last van mn rug gehad en nog wel. En ben zo moe! Wie herkent dit? Kan ook door de warmte komen natuurlijk en de drukte van afgelopen weekend. Je kan overal wel wat moois van maken hahaha. Gister even overgeslagen met seks. Kreeg de tip het vooral ook in de week na je eisprong te doen. Omdat vrouwen hem eerder wat later hebben dan eerder. Dus vanavond maar weer even erop ;)  
 
@kelj gefeliciteerd, wat leuk zeg! 
@mommy of my novella, vorige cyclus had ik dat ook, een week voor mijn NOD. Dat bleef aanhouden tot mijn menstruatie helaas. Ik vond het heel verwarrend.
Mijn NOD is 13 juni, nog een weekje wachten dus. Het wachten duurt deze keer zo lang, vooral omdat mijn cyclus van 27 dagen naar 33 dagen is verschoven. Ik voel echt van alles en vraag me zo af of dat met een menstruatie te maken heeft of zwangerschap. Mijn menstruatie symptomen beginnen altijd 9-7 dagen van te voren, dan is er nog geen innesteling, ik vraag me dus af of je bij een bevruchting menstruatie symptomen krijgt. 
Hoe dan ook is het maar weer afwachten 
 
@MommyofmyNovella: misschien inderdaad iets geraakt van binnen met seks ? En dan bloeden vanwege vaatje dat springt. Heb je dat wel eens vaker ?
 
@Palmboompje: voor zover ik weet kan je iets merken als vrouw van de ovulatie en van de innesteling. Maar van de bevruchting? Dat volgens mij niet. Er gebeurt volgens mij dan nog weinig in de baarmoeder, dus ik zou niet weten waar die menstruatiepijn dan vandaan komt? Wel hoor je veel vrouwen die wel zwanger zijn, maar die wel het gevoel hebben alsof ze ongesteld gaan worden. Dus gewoon buikkrampen enzo. Je lichaam zal er op een of andere manier gewoon aan gewend zijn om het af te gaan stoten denk ik.... en dat gebeurt dan niet.
 
@joena nee precies dat heb ik ook gelezen hoor. Ik heb nog geen gebruikelijke klachten die ik normaal heb maar wel de hele tijd steekjes, ongeveer hetzelfde als rond mijn ovulatie maar dan vaker en iets scherper. Op 30 mei had ik een positieve ovulatie test, dus weet ook zeker dat ie is geweest. 
 
Ik heb dit niet vaker nee, het was ook geen helder bloed maar echt rozige afscheiding gelijk na de sex en een paar keer na het afvegen. Maar nu niks meer, dus misschien is het weg! Ik las dat het soms gepaard gaat, rozige afscheiding met een eisprong dus ik hou het gewoon daar op. Volgens mn app is mn eisprong al morgen, maar dacht hem echt gisteren te voelen. We gaan voor de zekerheid morgen nog even gezellig doen en zaterdag ook. Heb gehoord dat elke dag sex ook weer niet goed is? Mn vriend vraagt me elke keer achteraf "en? Voel je je al zwanger?" Haha. Gekke man. 
Mn nod is 21 juni pas dus voor mij nog niet zo spannend als jullie allemaal! Ik duim en lees mee. Niet weten wat je voelt voor de menstruatie is herkenbaar. Ik vraag me elke maand ook af "is dit menstruatie of zwangerschaps gerelateerd...."
 
Terug
Bovenaan