NOD Juni 2018

@Beautygirl: wat heerlijk. Waar gaan jullie naar toe ???? Wij gaan eind juni weg (26)! Kan ook niet wachten. Ben al aan het kijken of ik die week mn ei heb hahahaha.... 

@Brilaapje: ik ken het. Mijn beste vriendinnetjes weten het ook. Gewoon omdat je er zoooo enthousiast over bent. En omdat je er zo mee bezig bent. Zij vragen verder ook nergens naar, tenzij ik erover begin. Het is toch ook allemaal heel spannend? Wij hebben net nog even flink gesekst... zie mn vriend nu vrijdagavond pas weer. Het is wel de week na mn eisprong als het goed is. Maar je weet het nooit!
 
@joena wij gaan 2 weken naar corfu! Even samen niks doen en genieten. Hopelijk en misschien is dit onze laatste of 1 na laatste vakantie samen. ?
(in oktober willen we ook nog weg waarschijnlijk) 
waar gaan jullie heen?
 
Welkom gup! Wij schelen niet zo veel kwa leeftijd, ik ben 22. En mijn NOD is de 21e dus wij komen er zo een beetje tegelijkertijd achter of het raak is of niet haha. 
Ik blijf een goed gevoel houden over deze maand. Vandaag zou mn eisprong zijn, maar k voel niks. Ik voelde wel veel kramp dinsdag, en denk echt dat ie dan is geweest. Maar goed, ik hoef ook niks te voelen van een eisprong toch? Kan ook ongemerkt.. Wij gaan vandaag nog gezellig doen en morgen just in case. En daarna gaat het weer over op spontane sex hoor haha. Alhoewel mn vriend het niet heel erg vindt wanneer de week van mn eisprong plaats vindt... ?
 
@Beautygirl: wat leuk! Ben ik ook geweest in 2014! Wij zaten in Ipsos = leuk badplaatsje! WIj gaan juni naar Griekenland en in september naar Bali en Singapore! Goed gekeken uiteraard naar landen zonder malaria zika etc. Want je weet het nooit ;) Willen nog even een keer ver. Wilden eigenlijk Jamaica maar dat is zuid amerika en wordt echt afgeraden als je een kinderwens hebt of zwanger bent.
Spannend! Misschien ben je straks zwanger op Corfu. Hou je van een drankje/wijntje ? Voordeel van niet zwanger is dat je dat dan weer wel mag hehehe. 
 
@joena ja heerlijk. We hebben ook twee weken een auto. Hoorde goede berichten over corfu. Vorige naar naar Zakynthos geweest, ook heel mooi. 
Voor jou ook lekker. Echt vakanties om naar uit te kijken. 
Mij drink weinig tot geen alcohol maar vind biefstuk heerlijk. Even afwachten wat  de test zegt. 
Klinkt misschien heel stom “maar ik heb zo last van mij vagina” lastig uit te leggen maar het is een irriterende pijn. Iemand last van na de eisprong? Heb het niet eerder gehad.
 
@Beautygirl: je bedoelt een beetje schraal? Misschien gewoon door al het klussen wat geirriteerd :p? Dat heb ik nu ook hahaha..
Ik moet ook echt even wat delen. Toch eens ovulatietesten gedaan de laatste 3 dagen omdat ik dacht: Huh ik heb niks gevoeld deze maand. Misschien komt het eitje later. Gister en eergister ovulatietest gedaan, streepje stuk lichter dan de teststreep. Test ik net: dikke streep bij controlestreep!!!!! Donker en miss zelfs donkerder dan de teststreep. WTF? Ik zou zaterdag mn eisprong hebben gehad dus dit zou 5 dagen later zijn......

Ik heb vanochtend nog even seks gehad met mn vriend :D :D :D :D :D Zie hem nu morgenavond (pas) weer. Maar die zaadzellen leven wel even he ? Muahaha.. *krijgt weer hoop
 
Dat is wel heel gek! Misschien heb je geluk! Kan dat? 2 gesprongen eitjes? Dan heb je gewoon dubbele kans ? Spannend hoor. Spermacellen leven gemiddeld 3 dagen! 
 
Terug
Bovenaan