NOD Juni 2018

Ik heb even gelezen op een site over tweelingen:
4. Leeftijd moeder
Als je tussen de 30 en 40 jaar oud bent, is de kans op een tweeling groter. De manier waarop je eierstokken werken, verandert naarmate je ouder wordt. Er komen dan gewoon meer eitjes vrij.
 
Nou..... ik ga mezelf helemaal gek maken nu! HAHAHAH en dat moet ik niet doen he!
 
Joena. Haha wij pesten elkaar er ook mee. Bij mijn man komt 2ling en 3ling veel voor.. 
Het zou maar echt gebeuren.. druk maar super gezellig
 
voor mij is t wachten alweer voorbij...verwachtte mn nod these 8 en 12 juni, maar laatste tijd wordt mn cyclus elke keer een dag korter. Nu ook weer. Helaas, door naar ronde 11.
nu ook maar afspraak met de dokter maken, want mn cyclus is nu 20/21 dagen... Ik word er een beetje moede(r)loos van. Ben 29 en in september mn spiraal laten verwijderen we  willen graag ons eerste kindje.
Succes voor iedereen die zijn NOD nog met spanning zit af te wachten. Hopelijk hebben jullie meer succes.
 
Hallo
 
ik meld me ook even hier aan
mijn NOD is al aankomende zaterdag (09-06). Ik heb vandaag al getest...kon helaas niet wachten....gelukkig wel een licht streepje al te zien, nu maar hopen dat het blijft plakken. 
 
Hebben jullie in de wachtweken ook een opgezette buik....hemeltje lief, ik heb zowat een 4 maanden buik.....in deze onzekere tijd niet grappig ?
 
@JaniceEVE, spannend zeg, dat ziet er al goed uit!
@SaniVdG, wat vervelend zeg! Hopelijk kan de huisarts wat voor jullie betekenen.
Ik heb volgende week mijn NOD en nu ook erg last van een opgezette buik.
Naar mijn idee heb ik na deze eisprong veel meer witte afscheiding dan de vorige keer. Herkennen jullie dit?
 
@zonnestraaltje ik heb dat elke maand wel na de eisprong. Voor mij is dat dus iets erg normaal.. Net lotion is het dan haha. Maar aangezien elke lichaam anders is, heb je maar zo kans dat het voor jou weer een ander betekenis heeft, al helemaal als je het normaal nooit hebt? 
 
Terug
Bovenaan