NOD Juni 2018

Balen GlitterS,
Maar kan zo maar anders zijn. Even NOD toch maar afwachten?
Succes nog even. Hopen dat ongi uitblijft.
 
@Kersjuh,  dat is inderdaad zo. We houden hoop ? Hoe is het bij jou? Je bloedverlies doorgebroken of (hopelijk) niet?
 
@GlitterS, 
Buikkrampen worden eigenlijk steeds minder. Denk dus dat het niet veel meer dan dit word. Ik wacht de rest van vandaag af. Als het morgen over is kan ik me haast niet indenken dat het echt menstruatie is. Heb er altijd veel meer en veel langer last van..
Ik haat afwachten.. :s
 
Klinkt heel stom maar als je er mee bezig bent (om zwanger te worden) dan voel je ook alle pijntjes en let je er ook meer op misschien had je normaal gezegd van "oh heb beetje buikpijn" en nu ga je er meer over nadenken van zal het? Teminste zo ervaar ik het heel erg.
 
Ik ben vandaag 2 dagen overtijd.. Vriendlief zit in het buitenland en ik heb hem (een tijdje geleden al) beloofd om niet te testen als hij weg is. Ik had geeeeeen idee dat een belofte houden zo moeilijk kon zijn!!
Ik ben misselijk, last van mijn borsten, maagzuur. Het is zo spannend! Maar misschien houdt mijn lichaam me ook goed voor de gek.
 
@MPvdK,
Jeetje wat moet dat moeilijk zijn, wachten tot hij er weer is. Klinkt wel als zwanger. Hou je ons op de hoogte?
 
ooooh spannend allemaal meiden!

@MpvdK: ik zou GEK worden!!! En wat als je stiekem wel test en gewoon wacht tot hij terug is ? Onee dat is niet lief he ? HAHAHA

@GlitterS: ben je niet wat vroeg ? Je hebt je NOD pas over 4 dagen. Veel vrouwen testen op NOD zelfs negatief omdat ze nog weinig van het zwangeschapshormoon aangemaakt hebben.
Ik heb dit weekend als het goed is mn eisprong... dus gister maar alvast even goed gesekst :p! En dit weekend gaan we daar goed mee door! Merk nog niks, vorige maand had ik echt last van witte afscheiding en zelfs water 1 dag! En vaak ook steken links of rechtsonder. Merken jullie je eisprong?
 
@Kersjuh oh wat spannend! Ik hoop voor je dat het bij dit blijft dan! Weet je wanneer je eisprong geweest is?
@Merelvh Ja ik herken dat ook heel erg hoor! Ik betrap me zelf er zelfs stiekem op dat soms zit te voelen of mn borsten al zeer doen haha 
@MPvdK oh jeetje ik zou echt niet kunnen wachten. Wanneer komt je vriend terug?
@Joena  ja ik was natuurlijk veel te vroeg haha. Maar je leest natuurlijk altijd van die uitzonderlijke gevallen die wel 5 dagen voor NOD positief testen. Dus ik dacht wie weet.. Ik merk geloof ik niks van mn eisprong, maar ook dan denk ik altijd bij elk pijntje dat het daar bij hoort.
 
Terug
Bovenaan