NOD Juni 2018

Stiekem zou ik wel gewoon gaan testen. Als je wel zwanger bent zou ik een leuk cadeautje gaan kopen!  
Ik persoonlijk zou echt niet nog 2 dagen kunnen wachten!
Wat je zegt over die ochtenduren werkt bij mij ook wel. Aantal dagen voor mijn BOD ga ik gewoon snel plassen zodat ik niet in de "verleiding" kom om een testje te doen. 
 
@Krokusjes kan heel goed dat je ineens een langere cyclus hebt. Ik heb een enorm onregelmatige cyclus sinds ik gestopt ben met de nuvaring en moest deze maand meer als twee weken langer wachten op mn ovulatie. Daarom gebruik ik ook ovulatietesten
@ D roosje welkom! Lijkt me heel heftig een miskraam , hopelijk heb je nu wat meer geluk 
@MpvdK ik zou zondagochtend testen haha. Slechte invloed hebben wij hè.. Zou wel erg leuk zijn als je hem daar mee kan verassen. 
 
Ik heb sinds vanavond beetje een ongesteldheidsgevoel, maar dan in mn onderbuik.. hoop niet dat dit doorzet ☹
 
 
@MpvdK, wat spannend! Ben zelf van het niet zeggen. Heb al een cadeautje in huis sinds gisteren voor als het zo mag zijn. Aan de andere kant, als je het hebt afgesproken moet je even kijken hoe je je erbij voelt om het anders te doen. Wel goede tip om gewoon snel te gaan plassen. Ga ik ook maar gewoon doen om niet in de verleiding te komen.
@GlitterS, hoop dat het niet doorzet. Hou je ons op de hoogte?
Ik ga sowieso niet eerder dan maandag testen.. tenzij de bloeding toch verder door gaat zetten want dan is het natuurlijk niet meer nodig.. Ik hou jullie op de hoogte.
 
Ongesteldheidsgevoel is weer weg, gek haha.. Ik denk dat ik dan met je mee doe Kersjuh, maandag pas testen. Moet mezelf wel in de hand houden dan, maar die tip die werd genoemd ga ik gebruiken haha
 
Poeh, de spannende periodes breken voor sommigen hier alweer aan! Succes met het rustig blijven afwachten. 
Hier vandaag een positieve ovulatietest (ivm de vmk wist ik niet precies wanneer te verwachten...) Qua klussen zat t de laatste dagen al wel goed, vandaag (en vast ook wel morgen) even een "schepje er bij bovenop" :). Dus dat deel zit wel goed..  en dan maar weer afwachten. 
Ik hoop dat ik t allemaal een beetje los kan laten. Vorige ronde waren we lekker op vakantie en was het zo fijn dat ik er totaal niet mee bezig was en we bij thuiskomst echt compleet verrast waren door de positieve zw-test.   Maar ik ken mezelf, als ik niet echt afleiding heb dan ben ik er steeds mee bezig. En jullie hier zo te lezen ook ;) 
 
Hey GlitterS, 
Ben benieuwd naar je uitslag maandag! Bij mij is de bloeding nu over. Afwachten maar en anders op naar ronde 2.
@Momami, afleiding lijkt me idd ideaal! Veel plezier met klussen ;p en dan weer even afwachten. :)
 
Terug
Bovenaan