NOD Juni 2018

Hey GlitterS, 
Ovulatie was op 21 mei. Precies 9 dagen daarna begon lichte bloeding en menstruatie zou komende maandag op dinsdag moeten beginnen. Ben wel steeds erg misselijk en soms denk ik idd mijn borsten ook te voelen maar daarna dan toch weer niet.. 
We wachten het maar even af. Hoop dat het vanaf morgen misschien over is. Als dat zo is begin van de week toch even testen denk ik.
 
@Kersjuh: dat klinkt als een innestelingsbloeding ;)! Helemaal omdat het eitje (dacht ik) tussen de 6 tot 10 dagen na de bevruchting innestelt. SPANNEND! Houd ons op de hoogte... in de hoeveelste ronde zit je ?
 
 
 
Hey Joena,
Dat dacht ik idd ook! Zit pas in de 1e ronde en heb heel erg de neiging om mezelf te vertellen dat het niet zo kan zijn omdat het pas ronde 1 is. 
Voor jou nu vooral eerst even leuke tijden  ;p. Even goed aan de klus en dan weer op naar het wachten. 
 
Mijn menstruatie is deze maand denk ik wat later... Ben al sinds 24 mei ovutesten aan het doen en niks op te zien. Als ik 14 dagen tel voor m'n volgende menstruatie zou zijn dan zou ik Maandag m'n ei moeten hebben. Al denk ik dat ik nu iets later ben en het midden in volgende week m'n eisprong zou zijn.
 Menstruatie is iets onregelmatiger. 1x 29, 2e 30, 3e 27.. niet een schokkend verschil en steeds duidelijk eisprong gehad.  
 
Misschien ben ik te vroeg met ovutesten? 
 
 
@MPvdK. wat reuze spannend om te wachten tot je vriend er weer is.. ik kon dat echt niet denk ik. Wel super knap van je hihi.
@GlitterS ik hoop voor je dat je over 4 dagen weer een testje mag doen, met een positief resultaat. 
Ik ben met ovuluarietestjes bezig maar zie nog geen duidelijk/dik 2e lijntje.. dus test nog even door. We klussen rustig door.. :)
 
Ik word ook een beetje gek! Ik voel me af en toe ook echt zwanger en op een ander moment valt het allemaal wel mee. Hij komt zondagavond terug. 
Ik ben nu aan het twijfelen; stiekem toch zondag testen en als het niets is niets zeggen. Als ik wel zwanger ben een leuk kadotje kopen. Lekker handig nu met vaderdag :)
Of braaf wachten en gek worden.
Wat vinden jullie? 
Mijn wacht tip: in de ochtend heeel snel gaan plassen en dan mezelf wijs maken dat een test echt alleen met ochtendurine werkt. Geeft me op een gekke manier de rest van de dag wel rust. 
 
Terug
Bovenaan