NOD Juni 2018

@jarie jammer! Maar ochtend urine is ook veel beter met testen vooral in de vroege zwangerschap! 
@Beautygirl ooohje tandarts ? ik vind dat verschrikkelijk haha. Maar een gaatje is ook niks! Hopelijk heb je er weinig last van. 
Vandaag heerlijk een hele dag in het bos gewandeld. Kreeg tijdens de wandeling wel vreselijke koppijn. Thuis een uur in bad gelegen, hoofdpijn weer iets minder maar nog niet helemaal weg... 
Nu met manlief naar de bioscoop! Even tijd voor elkaar. Hij wilde al zo lang naar infinity war! ♡ 

@Palmboompje en @Momami van harte gefeliciteerd. Wat een super goed nieuws!! 
Gister avond heel erg hoofdpijn dus was bang dat menstruatie doorkwam, maar tot op heden nog niet. Als ik zondag nog niet ongesteld ben ga ik testen. Spannenddd

@mommyofmynovella ik moet ook veel maar het toilet om te plassen verder weinig tot geen afscheiding en sinds ik rustig thuis zit voel ik af en toe mijn buik. Kleine steekjes lijkt het op. 
@wannabemom ja, tandarts is ook geen favoriet! Controle vind ik wel prima maar een gaatje herstellen krijg ik altijd zo’n zenuwen ?? leef wel nu op paracetemol, maar morgen is het hopelijk over. Heb eindelijk weer normaal iets gegeten, vergelijkbaar met vanmiddag. 

Ik heb net even 20 min onder een hete douche gestaan. Ik heb zo'n vreselijke pijn in mijn kuiten... Echt vermoeiend. Ik ga mn vriend zometeen even lief aankijken of die ze even wilt masseren ?? 
Ik zit nu ook rustig maar voel precies niks haha.
De dagen gaan echt vlot voorbij naar mijn gevoel, en toch lijkt de 21e zo super ver weg..... zucht

Leuk om al die verhalen te lezen van iedereen! 
Gefeliciteerd voor diegene die positief heeft getest. 
Als je te vroeg hebt getest hoop ik dat je morgenvroeg meer geluk hebt(duimen) 
Ik had vandaag ook maagzuur, krampen in mn buik, beetje gek gevoel in mn buik. Heb 25e pas mijn NOD dus moet nog zo lang wachten grr... 

Terug
Bovenaan