NOD Juni 2018

Ik heb deze morgen een early test gedaan, helaas negatief.. 5/6 voor nod, het kan dus nog alle kanten uit, maar ik zit constant tss twijfels en toch een beetje hoop.
Ik heb zoals iemand hier eerder beschreef ook het gevoel dat het bij iedereen beter vlot dan bij ons.. Vandaag opnieuw een vriendin die me kwam vertellen dat ze zwanger is. Ik ben heeel erg blij voor haar natuurlijk 2x zwanger in de eerste ronde. Maar begin steeds meer te twijfelen aan het feit of alles wel oké is bij ons? Nouja nog eventjes geduld en we zien wel weer verder?

Wat een spanning de komende dagen. Iedereen die gaat testen, we duimen allemaal mee! Dat we allemaal maar een positieve test mogen hebben.

@Gebruiker....9994: ja dat heb ik ook! Maar je leest zo vaak op dit forum dat iemand eindelijk zwanger is en dan ook vaak na 4, 5, 6, 7 rondes etc. Dus we moeten maar hoop blijven houden ;). En na die vroege negatieve test vanochtend denk ik nu ook: zolang ik niet ongesteld ben kan het nog :p

Maarja... HET IS SUPER FRUSTEREND. Zo geen zin wééééér een maand dit te moeten doen en te moeten wachten!

@Beautygirl: ik duim met je mee :p Hopen op een boel positieve testjes. 

Zo lees al even mee maar wat spannend zeg!! Gefeliciteerd voor de zwangere mommys en de rest duim voor jullie!
ik heb zelf zaterdag mijn NOD spannend weer zijn voor ons eerste kindje bezig
duimen draaien maar weer

En weer vanavond licht misselijk en emotioneel om niks! Ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk.
heb wel eens een maand extra veel symptomen gehad en was er loos alarm.pff 
slaap lekker voor straks allemaal

To all the pregnant ladies: gefeliciteeerd! Hopelijk verloopt alles goed en mogen jullie er lekker van genieten.
Wauw, ik kon dieecr even 14 pagina’s doorlezen. Super al die enthousiaste verhalen en herkenbare situaties?.
Nu komt het.. ik kreeg de kriebels in mn’ buik van al die berichten dat ik toch maar even gestest heb vanavond met een sensitest. Mijn nod is 17 juni dus eigenlijk zegt het nog niks. Maar ik zweer dus echt dat ik een streepje zag staan en natuurlijk moest ik het direct delen met mijn vriend en hij zag ook een licht streepje. Hebben mensen hier ervaring met de sensitest dipstick? Ik durf eigenlijk nog niet ergens van uit te gaan. Doe morgen ochtend ook nog maar even een test..
voor iedereen die nog op het wachtbankje zit, heel veel succes! Ik hoop dat jullie ook snel enthousiast mogen worden van een positieve test❤️

Succes morgenochtend!

Cocoxo. Oeh vaag streepje!! Had ik ook bij mijn vorige zwangerschap! Morgenochtend zal hij vast iets duidelijker zijn. Leuk! We horen het vast. 
Slaap lekker zo allemaal :)  en sterkte met die verdomde symptomen die 2 kanten op kunnen gaan.  X

Terug
Bovenaan