NOD Juni 2018

@wannebemom Ik probeer de momenten dat ik alleen ben lekker een filmpje op te zetten of een boek te gaan lezen om mijn gedachtes een beetje te verzetten. En om het leuk te houden proberen wij er niet te veel mee bezig te zijn wij hebben het leuk wanneer we zin hebben 1 week om de dag andere week een keer 3 dagen achter elkaar, het is maar net wanneer we zin hebben en wij willen het niet gaan doen omdat het weer moet. Ook heb ik nog geen ovulatietesten gebruikt omdat ik dan bang wordt dat het te dwangmatig gaat worden voor ons en het juist niet gaat werken. Maar goed iedereen kijkt er weer anders tegen aan. Ik hoop nog steeds dat het ons deze ronde is gelukt het blijft nog weg dus ik blijf hopen. 

Hi Joena ja begrijp je wel;). Je weet nooit hoe lang het duurt.
Ik drink nog wel alleen twee weken per maand niet als ik ongesteld ben ga ik weer een glaasje inschenken haha:).
Ik rookte ook nog tijdens ronde 1 maar daar ben ik nu 1,5 maand vanaf:).

@jarie wat fijn dat je daar de rust voor kunt vinden! Een filmpje gaat wel redelijk goed bij mij maar toch lees ik graag op sites informatie over zwangerschap en tips... dat maakt mij juist weer rustig haha. Precies! Zo denk ik er ook wel over. Sommige die vinden ovulatie testen helemaal top maar ik ben ook bang dat we dan echt bezig gaan van NU MOET HET echt. En ik vermoed dat het dan niet meer echt ontspannen gaat lukken allemaal haha. 

Ja hahaha het is wel fijn dat ALS je zwanger bent, dat je het dan wel meteen een aantal weken al bent XD. Scheelt weer op die 9 maanden en ook om die eerste 12 door te komen :p
Goed dat je gestopt bent met roken Depss!! Heel goed!

Na die negatieve, vroege test vanochtend ben ik nog niet helemaal overtuigd.. ergens heb ik nog hoop *zucht

Mijn NOD is 22 juni! Ronde 3 (eigenlijk 15 maar duurde een jaar voor mijn cyclus klopte kom van de prikpil af) heb al een zoon van 7,5 jaar. 
vanaf gisteren wel ineens last van maag zuur en smidsags een poosje misselijk ging weer net zo snel weg al het kwam en vanmorgen had ik het weer. Vanmiddag ineens dat het onder in me buik zeurt en hoofdpijn. Maar niet zoals bij mijn zoon dat ik meteen zei weet het zeker. 

Terug
Bovenaan