NOD Juni 2018

@joena het kan toch ook nog steeds wel zo zijn? Hoop is niet erg =). Ik zal voor je duimen ?
@mamadamian dat zal een spannende en lang durende 12 maanden zijn geweest zeg voor je cyclus weer "normaal" was. Hopelijk krijg je snel positief nieuws! Mijn NOD is 21 juni dus moeten allebei nog een weekje wachten haha. 

Oke ben bij gelezen!! Jeetje wat kennen wij met zn alle lekker kletsen haha!
@Joene hou de moed! Je hebt vroeg getest, het kan nog alle kanten op! Trouwens, dat geld voor alle ladies die vroeg hebben getest. 
@all my pregnant ladies; gelukkig maar! Van harte en geniet er van, dames! 
Ik heb vandaag een hele drukke dag gehad met veel buikpijn en een opgeblazen gevoel. Mijn wekker ging vanochtend eerst om 4:00 (Novella had door dr luier geen geplast) en daarna om 4:45 om te douchen en naar werk te gaan. Ik ben leidinggevende bij McDonald's en moest vandaag om half 6 beginnen. Vandaag had k veel afscheiding ook, witte vloed. En ik denk mn tepels te voelen al een paar keer vandaag.... Spannend hoor! Ik ga waarschijnlijk vaderdag al testen mnzelf kennende. En die dinsdag de 19e en weer donderdag de 21e haha!

Ik heb zojuist een test gedaan (vandaag nod) en helaas negatief. Hoop morgenvroeg een positieve test te hebben en anders wacht ik het wel weer af en gaan we op voor ronde 7!

@palmboompje gefeliciteerd! 
Ik kom net thuis van werk! Tussendoor een verschrikkelijk tandarts bezoekje voor een gaatje laten repareren. Wat een vervelende pijn die verdoving en wanneer die uitgewerkt is. 
Merk vandaag wel dat ik wat sterkere geur heb, verder niet zoveel gemerkt verder doordat ik ergens meer last Had van mijn mond ?

@Jarie stom!! Ik duim voor je mee voor een positief testje morgen! 
@beautygirl aahh vervelend zeg! Hopelijk knap je snel op! Ik merk ook dat alles sterker ruikt. Plus veel afscheiding... Loop telkes naar de wc omdat ik het voel .. Verder voel ik me wel oke vandaag

Terug
Bovenaan