NOD Juni 2018

@cocoxo: gefeliciteerd!!! Zag je gewoon over het hoofd. Wat een fantastisch nieuws, en een streepie is idd een streepie :D  Nu duimen dat het doorzet en een DIKKE streep wordt.

@Joena @Beautygirl jullie hebben deze week NOD toch? 
Ik voel mij wel aardig goed. Probeer ook niet te veel op mn lijf te letten. Heb nu zoiets van zal ik iedere maand wel hebben alleen mn radar staat nu aan. Ik denk zelf dat de menstruatie deze maand gaat komen, ik heb natuurlijk wel hoop dat het anders is... Maar ben nogal een doemdenker. 
Na al die positieve tests in Nederland heb ik zoiets van ik denk dat de baby's voor nu vergeven zijn  xD

@coco gefeliciteerd! 
@joena ja ik probeer er ook niet zoveel mee bezig te zijn. Maar lichte misselijkheid is niet te vermijden. Vandaag weer afleiding met werken dus dat is wel fijn. Ik ben pas zondag vrij dus genoeg afleiding tot de vakantie en ga er sinds de vorige cyclussen ervan uit dat ik gewoon ga menstrueren. 

@Wannabemom: kop op meid! A positive mind is a positive life :) Het moet toch een keer goedkomen. 

Ik heb mn NOD, volgens de kalender, a.s. zaterdag. Maar omdat een ovulatietest de week erna iets anders zei, vraag ik mij af of dit wel klopt. En ben ik in de war. En als mn eisprong echt zoveel later was, dan heb ik ook way to early getest gisterochtend. Om gek van te worden !! We gaan het meemaken. 

@joena ja je hebt helemaal gelijk. Alleen omtrent goed nieuws en dat alles soepel gaat Heb ik niet zo'n vertrouwen meer sinds vorig jaar. Maar ik probeer t wel iedere dag positief te zijn! 
Heb je de andere maanden wel eerder de eisprong gehad dan of altijd richting menstruatie? Testen is dan inderdaad nog niet mogelijk. Ik zou t dan nog even afwachten tot sowieso je NOD als je van je eisprong uit gaat !! 

@Wannabemom: ja dat snap ik heel goed. Is soms ook lastig! Ik heb dat ook, maar verdring het dan gewoon als dat lukt :p
Ik heb de eisprong wel vaak gevoeld, steken links- of rechtsonder. En dat was vaak wel op het moment dat het zo moest zijn (denk ik). Deze maand voelde ik niks. Vandaar de week nadat ik hem moest hebben toch een aantal dagen ovulatietesten gedaan. En had toen afgelopen vrijdag een positieve (althans een dikke teststreep!). Dus ja...... ????????????

Trouwens voor alle meiden die wel ongesteld zijn geworden: blijven we voor de volgende NOD doorpraten op dit forum??? Wel zo gezellig :D Of sluit iedereen zich aan bij NOD juli 2018 ?

Kan ik me alvast mentaal voorbereiden hahahaha!

@Joena ja ik snap dat je dan eventjes in de war bent. Als je pas afgelopen vrijdag de eisprong gehad hebt, heb je kans dat jouw NOD deze maand ergens rond de 25e ligt. Proberen nog eventjes geduldig af te wachten! Ik heb een onregelmatige cyclus. Alleen de afgelopen 2 maanden beide 32 dagen. Ik ben ervan uitgegaan dat het deze maand weer zo is... Maar hij kan ook maar 27 dagen of zelf 41 dagen duren dus het is voor mij ook afwachten wanneer mijn NOD is. 
Spannend. 

Terug
Bovenaan