NOD Juni 2018

@joena ik vind het prima om in dit forum door te praten als het deze maand niet gelukt is. Kunnen we elkaar een beetje in de gaten houden wie er wanneer zwanger raakt! 

Bedankt voor alle lieve berichten!? ik heb vanochtend weer gestest had nog verschillende testen liggen.. nu kreeg ik weer lichte streepjes bij de sensitesten maar die van de action bleef omo-wit. Zou nu om het uur wel willem testen maar dat zal niet veel veranderen haha! Ik heb me voorgenomen om tot zondag te wachten en dan een nieuwe test te doen. Welke test zouden jullie aanbevelen?
@wannabemom ik hoop juist dat niey alle babys vergeven zijn maar dat we nu even een overvloed aan baby’s mogen krijgen haha. Ik hoop het zo voor jullie allemaal!

@cocoxo ja dat zal mooi zijn, een nieuwe babyboom! Ik heb verder geen ervaringen met testen of ze wel of niet goed zijn haha clearblue is een goede (volgens internet) maar ook erg prijzig en ik heb gelezen dat Kruidvat en sensitest het goed doen. 
Ik heb zelf sensitest dipstick besteld. Ik hoop dat je het weekend een duidelijke ZWANGER te zien krijgt!! 

@Beautygirl komt al wel dichtbij voor jou! Ik ben benieuwd of je het vol kunt houden met wachten als de menstruatie uit blijft ?? ik hoop dat het raak is voor jullie!!

Cactus? Al getest? 
Ik heb veel op fora gelezen dat de action slecht is. Geeft vaak niks aan terwijl je wel zwanger bent. Zelf goede ervaringen met die simpele dipsticks van sensitest. Extra sensitieve. Vandaag besteld is morgen in huis geloof ik.  

@wannebemom van de zomer wel lekker 2 weken thuis. Mocht het weer tegen zitten dan boeken we een last minute weg..
@Joena Vind het wel leuk om hier te blijven kletsen en iedereen te volgen. 

Terug
Bovenaan