NOD Juni 2018

@joena gewoon gezellig met zn alle hier!!!  
Vanmorgen weer niks aan de hand nu weer hoofdpijn misselijk en moe. Mijn vriend zit zich al heerlijk druk te maken? ik wacht wel af kan ook gewoon een virusje zijn natuurlijk. 

Ik heb vanmorgen getest en helaas weer negatief, maar nog niet ongesteld. Mijn vermoeden dat mijn cyclus gewoon langer is gaat denk ik uitkomen. Heeft iemand er ervaring mee om zwanger te zijn en toch 2 dagen na nod nog negatief te testen, dat kan toch bijna niet?
@jarie: ontzettend balen ?

Ja hoor, hier blijven vind ik prima. 

Jammer cactus! Als je eisprong later was dan zou dat gewoon kunnen. Vandaag je nod? Althans. Volgens je "gewone bereking" 
Ik heb sinds vandaag weer andere afscheiding. Niet meer dat waterige maar weer troebel, lotionachtige dus geen idee wanneer, maar eisprong is geweest haha...and now we'll wait 

@Citrus: ik had een tijdje nauwelijks afscheiding deze cyclus. Ook rond de eisprong niet. Gek he ? Nu is het weer wittig en vettiger... terwijl ik vorige maand water had ?? Dat vrouwelijk lichaam ?? XD
@Cactus: ja dat zou kunnen als je eisprong later was. Ik had het vorige maand. Ik was 3 dagen overtijd en 3 x negatief getest. Toen werd ik helaas dag 35 wel ongesteld......

Hallo allemaal,
ook ik heb even wat bij moeten lezen.
proficiat allemaal zeg! En voor diegene met de negatieve vroege testen ik duim voor jullie mee.
fijn dat ik door jullie nu weet dat de action testen het slechts staan aangeschreven.
ik had deze in huis samen met een clearblue maar zou altijd eerst die van de action proberen. Nu dus maar andere besteld.
ik heb veel last van een zeurend gevoel in mijn onderbuik en steekjes... dit heb ik echt al 1,5 week.. ik ben zo benieuwd..
samen met vriendlief afgesproken, woensdag 27juni te testen (onze vrije dag, daar houd ik graag rekening mee om teleurstelling niet mee te hoeven nemen op een werkdag?) dus dat duurt voor mijn gevoel nog eeuwen... nu maar hopen dat er geen menstruatie om het hoekje komt kijken.
naar mijn idee heb ik vorige week zondag mijn ovulatie gehad, maar omdat ik mijn cyclus nog niet zo goed ken.... wanneer zouden jullie testen in mijn geval?

@cactus ik ben bang voor je dat je een langere cyclus hebt dan normaal gesproken en dat daarom de menstruatie uitblijft en dat je negatief test. Maar stiekem hoop ik voor je dat er nog niet genoeg HCG waarde is aangemaakt en dat het van het weekend een positieve test oplevert. 

@cactus het kan natuurlijk dat jouw NOD deze maand op een andere dag valt. Maar het is ook heel goed mogelijk dat de embryo later is ingenesteld en gewoonweg het HCG level nog niet zo hoog is in jouw urine. Dus je moet nog niet de hoop verliezen. ?

@Deems, hoe langer je wacht hoe beter natuurlijk. een goede (doorsnee) test geeft een zekerheid van 99% op de dag na je NOD. Als je je eisprong gevoeld hebt, moet je daar dus 14 dagen bij optellen. Je kan dus maandag zeker testen. Als je langer wilt wachten heb je natuurlijk meer zekerheid (woensdag zou je dan al 3 dagen overtijd zijn). 

Succes!

Terug
Bovenaan