NOD Juni 2018

@deems ik ken mijn cyclus ook nog niet goed en doe het maar met de kalender van de app flow. Wel had ik vorige week echt enorm veel eiwit achtig slijm dus denk ik dat ik ergens begin vorige week mijn eisprong heb gehad. Ik heb dan mijn NOD volgens de kalender op de 21e maar ik ga de 25e testen (dag voor ik op vakantie ga). Dan alsnog is het de vraag of ik niet gewoon einde van de maand ongesteld word. 
Ik weet niet hoe het bij jou de afgelopen maanden liep? Maar FLOW is wel een fijne app. Wel Engels maar je kunt alles bijhouden, en dus ook als je nu iets voelt kijken of je dat toevallig vorige maand ook had. 
Je moet vooral doen waar jij/jullie je goed bij voelt. Succes met wachten ?

@BO GA
@WannabeMom
ja die app ga ik eens downloaden!
ik zou dolgraag komende woensdag testen, maar vriendlief is altijd wat sceptisch (ontzettend bang voor teleurstelling)
gestopt met pil 13 april, 21 mei eerste menstruatie en omdat daar 5,5 week over heen zijn gegaan wilt hij het liefst ook nu 5,5 week wachten of menstruatie uitblijft, maar ergens ben ik echt overtuigd geweest van mijn eisprong en zou ik het dus logisch vinden om indd woensdag te testen... moeilijk moeilijk?

@deems ik ga uit van mijn langste cyclus (41 dagen) en de kortste cyclus (27dagen) ik houd met beide rekening, waardoor ik dus met vroege menstruatie klachten rekening houd en te vroeg testen rekening houd. Teleurstelling is moeilijk te voorkomen. Maar misschien werkt dat ook voor jou? En verder proberen te vertrouwen op wat je wel voelt ?

@wannabemom ja, volhouden lukt me wel. Of nou in iedergeval tot we op onze bestemming zijn. Laten we eerst zaterdag/zondag afwachten of ik dan geen menstruatie krijg. 
Maar het komt dichterbij! ?

Hallo meiden, ik lees even mee. Nieuw hier, en zo blij om te zien dat we niet alleen zijn met het afwachten...
Ik heb deze maand voor het eerst clomid 50mg geslikt. En nu over 3 dagen mijn nod. 
Afgelopen dagen echt enorm moe. Echt gebroken moe. Missellijk. Steken in mijn schaamstreek.... nadeel is dat ik mijn lichaam nu ook niet ken met clomid. Alles kan ook gewoon daaraan liggen. 
Als ik wel ongesteld word weet ik niet of ik nog een ronde clomid aankan als dit de bijwerkingen zijn. Pfff.... 

Ik ben nu op dag 16 na mn laatste menstruatie en voel wel druk in mn buik. 
Heb gisteren met werken op een kar gereden (stint, werk in de kinderopvang) en remde te hard dus het stuur kwam in mn buik en dit deed best wel pijn. Ik sport 3 tot 4 x in de week dus ben wel wat gewend in mn buik en dit voelde toch anders. 
Zou het dan ook kunnen dat je meer druk in je buik hebt omdat er al iets gaande is in je buik?

Hoi SjaMee, 
Voor mijn ervaring kan dat zeker. Ik ben één keer zwanger geweest (gevolgd door miskraam) en toen voelde dat alsof ik spierpijn had aan mijn baarmoeder. Een beetje opgeblazen en vervelend. Moeilijk te omschrijven. 
Heb je je eisprong al gehad? Ik heb de mijne twee dagen geleden gehad (ik zit ook op dag 16 in mijn cyclus) en voel ook al vanalles veranderen in mijn buik :) spannend!
Je kan altijd eens langs de dokter gaan om te kijken of je geen buikspiertje gescheurd hebt of zo met de knal hé. hopelijk gaat het snel beter!

@Sjamee ik heb dat ook vandaag zo’n druk op mn buik! Voelt alsof hij gaat ontploffen?. Maar dat had ik vorige maand dus ook en toen kreeg ik jammer genoeg mijn menstruatie.
Daarnaast heb ik nu ook witte afscheiding waar al over gesproken werd en steekjes.

Terug
Bovenaan