NOD Juni 2018

Spannend hoor allemaal! Ik zou m'n ovu a.s. maandag moeten hebben maar gisteren. Enorme menstruatiepijn dus flink aan het liefhebben ☺️ en dan nog een eeuwigheid wachten tot er getest kan worden of de menstruatie zich meldt.. Ben benieuwd
Zou wel heel vlot zijn direct de eerste ronde maar wie weet, weet mijn lichaam nog hoe het moet ?
 
@Kersjuh,  ik ook naar de jouwe? Hopelijk was het dan echt een innesteling!
 
Ik ben er altijd heel erg mee bezig op het moment dat mijn ovulatie is geweest en ik moet wachten. Daarvoor eigenlijk totaal niet, heel gek. Ik denk dan ook altijd van alles te voelen. 
 
Helaas een negatieve test, ik werd daarna ook meteen ongesteld. Mijn lichaam heeft weer perfect acteerwerk neergezet. 
Ik ben benieuwd hoe het bij jullie zal gaan, succes met wachten, ik duim voor jullie. 
Voor mij dus op naar de volgende ronde.
 
Ik heb net een test gedaan, vandaag is mijn NOD. Een heel licht streepje!!  Over twee dagen nog een test doen!
 
@Kelj, een streepje is volgens mij een streepje dus ik denk dat ik wel gefeliciteerd kan zeggen! Hou je ons nog even op de hoogte?
@GlitterS, snap goed wat je bedoeld. Sinds ovulatie alleen maar dagelijks hiermee bezig geweest. Vooral ook omdat ik zoveel voelde. Daarvoor eigenlijk ook niet.. Nu eigenlijk wel tegen mezelf gezegd dat ik er voor deze maand niet meer in geloof. Voor de zekerheid dus maar als menstruatie in mijn app geregistreerd om weer nieuwe cyclus te berekenen. Ga nog steeds wel morgen even testen voor alle zekerheid. Dan weten we het echt zeker..
 
@MPvdK. Ah wat balen zeg! Had je toch de beslissing genomen om te testen zonder vriend , wordt je ineens ongesteld. Op naar de volgende ronde
@Kelj. Jeeh hopen op een dikke vette streep over 2 dagen. Ik duim voor je.
Ik heb gisteren mijn ovulatie gehad.. Ik kreeg maar geen duidelijke streep tot dat ik gisteren testte en er een hele mooie streep stond. Dus natuurlijk maar even geklust en hopen op een positief resultaat. 
 
 
Olaa ladies! Ik wil me ook bij jullie aansluiten! Dit is onze 4e ronde voor ons 2e kindje. Ik heb 1 maart mn laatste pil ingenomen en heb daarna een cyclus gehad van 54 dagen (poeh!). Daarna 24 dagen en vorige keer 27 dagen. Ik ben zojuist 8 dagen ongie geweest (I know...) en we zijn gisteren gewoon begonnen met om de dag klussen! Ik heb een goed gevoel over deze maand. Als ik er vanuit ga dat ik weer een cyclus heb van 27 dagen, verwacht ik op 21 juni mn NOD. Helaas na vaderdag! Anders was het een leuk cadeautje geweest als ik zwanger zou worden. Wie weet heb ik wel weer een vroege eisprong, en kan ik em alsnog verassen haha. In ieder geval, succes dames! Ik duim voor iedereen. 
@kelj gefeliciteerd hoor!!!
 
Terug
Bovenaan