NOD Juni 2018

Ik heb vreselijk slecht geslapen, allemaal nare dromen over kindjes/geboortes/miskramen. Ben daar behoorlijk bang voor, dat er IETS mis gaat.
Qua symptomen heb ik vooral heel erg last van mijn borsten en tepels. Nu vreselijke hoofdpijn en soms een weeig gevoel in mijn onderbuik . Maar ik houd vooral in gedachte dat mijn lichaam mij voor de gek houd om te erge teleurstelling te voorkomen. Maar stiekem hoop ik dat het raak is en er nu een kindje aan het groeien is! ?

Gefeliciteerd Sharon! Ik hoop dat alles goed gaat, maar een streepje is een streepje en dus zwanger! Gefeliciteerd!
@beautygirl: lastig joh! Ik hoop echt voor je dat het toch zwanger betekend.
Hier op dat 30 in mijn cyclus. Vanochtend negatief getest met een Clearblue en een Action early test. Ik snap er niks van want ik dacht echt dat ik zwanger was. Ik ben ook al een week misselijk, wat ik normaal gesproken echt niet heb. Ben ik toch gewoon mezelf voor de gek aan het houden? Mijn man denkt van wel. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld, dus dat geeft nog een klein beetje hoop. Tot nu toe duurden mijn cycli de laatste maanden tussen de 28 en 30 dagen.

@pyjamadag dat is zenuwslopend lijkt mij en ook al een beetje teleurstellend. Het kan natuurlijk maar zo dat jouw lichaam jou voor de gek houdt. Maar het kan ook heel goed dat je wel zwanger bent maar er onvoldoende HCG in jouw urine zit. Nog een paar daagjes de tijd geven en dan opnieuw testen! ?

@Pyamadag: hier werd op het forum al gezegd dat die van de action niet goed zijn (ik heb daar zelf geen ervaring mee). 
Was de clearblue ook een early type, of een gewone. Ik zou even afwachten en zondagochtend nog eens testen of zo. Als je cyclus ook deze keer 30 dagen duurt, ben je technisch gezien nog niet 'overtijd'. Wel vervelend hé, die onzekerheid... 

@marina Thanks voor je moed! Dat heb ik nodig. Nu gaat het me lukken om de dag door te komen. Moest je ook veel plassen? 
Elke keer tijdens een toilet bezoek kijk ik weer of ik al menstrueer. Tot nu toe nog niks ???
ben nu op mijn werk en heb gelukkig zo lekker afleiding. In mijn lunch pauze zal ik nog even een update plaatsen. 

Hallo allemaal,
even zien of iemand zich hier ook in kan herkennen?
ik heb mijn NOD 25 juni en heb veel last van hoofdpijn, ontzettend moe... urennn slapen, krampjes steken en last van mijn onderrug en als ik dus soms moet niezen (hooikoorts) krijg ik enorme scheuten in onderbuik/liezen... best eng misschien heeft iemand anders dit ook?

@Beautygirl: fingers crossed: ik duim met je mee.
@BOGA: het was een CB digital die je ook vroeg kan gebruiken. Zo eentje met weken indicator.
@Momami: hoe is het met jou?
@Wannabemom: het kan zijn dat ik niet veel hcg aanmaak. Ik heb weinig vergelijkingsmateriaal. Bij mijn eerste kindje teste ik pas toen ik al 6 weken zwanger was (niet gepland) en mijn tweede zwangerschap (die eindigde in een mk) was meteen raak nadat ik mijn spiraal eruit had laten halen, en ik had geen idee nog van mijn cyclus. Ik denk dat ik toen ongeveer 17-18 dg DPO een heel licht streepje in handen had. Dus misschien moet ik gewoon niet vroeg testen. Of ik ben gewoon niet zwanger.
Dit weekend heb ik familieweekend, dus ik pak de tampons maar vast in.. Maandagochtend maar weer testen. Of niet. Ben eigenlijk er wel een beetje klaar mee.

Hey Deems, ik heb nét dezelfde dingen die jij beschrijft. Moe opstaan 's morgens is echt niet leuk, maar ja geeft ook ergens hoop. 
Pyjamadag, hou de moed erin. Het is natuurlijk rotvervelend die onzekerheid, maar op een bepaald moment gaat het raak zijn :) 

Terug
Bovenaan