NOD Juni 2018

Morgen 2 dagen voor mijn NOD.
Zou ik testen met een sensitest die je 4 dagen voor NOD kan gebruiken 
Of niet doen? Wat is jullie advies?

X

ik lig thuis in de zetel omdat ik me zo slecht voel.
Het begint voor mij echt een rollercoaster van emoties te worden. Ik ben nu 10 maand aan het proberen voor een tweede kindje. 7 juli een afspraak bij de gynaecoloog. Geen idee wat die gaat/kan doen om te helpen.. 

succes iedereen

@Ladyance: gelukkig heb je al een kindje, wat betekent dat je wel vruchtbaar bent :) en het vast goed komt!! Ik heb er nog 0... dus ik ben steeds bang dat er misschien iets mis is met mij :( of met mijn vriend. Al weet ik dat ik (sinds januari) nog niet eens zo heel lang bezig ben. Cyclus van 32 dagen (normaal gesproken) dus vrij lang.. en als we officieel rekenen vanaf wanneer we bezig zijn, dan is dit ronde 4. Dus als ik dit weekend ongesteld word gaan we naar ronde 5...
maar toch...
@Beautygirl: hoe is het met jou meis ?? Hoe voel je je ? Heeft het nog doorgezet gister of niet ?

Ik heb trouwens 2,5 week de koffie laten staan, omdat gezegd wordt dat caffeine de eisprong kan beinvloeden. HAHAHA nou als ik ongesteld word dan bestel ik meteen ergens op een terras een LATTE MACHIATO :p

Beautygirl..hier mwah..beetje ruk geslapen. Veel taai slijm in keel (om het een keer over ander slijm te hebben whaha) vanmorgen jeukende tepels en voel me nu niet zo lekker.
Ben geen ochtendmens hoor, zal zo vast beter gaan. 
Wat betreft wel of niet testen. Persoonlijk had ik hem al gedaan haha. Vroege test en nog maar 2 dagen voor nod. Maar ik raad het je wel aan ivm eventuele teleurstelling. 
Ladyance, he wat naar zeg. Heel frustrerend. Denk dat de gyn je sowieso kan vertellen of het allemaal werkt zoals het hoort en in de gaten kan houden wanneer je ei springt ed. Zit je nu wel op het wachtbankje? Heb je een idee wanneer je bod zou kunnen zijn? 

Terug
Bovenaan