NOD Juni 2018

Wij zijn bezig voor een tweede kindje. Ons eerste kindje is begin dit jaar doodgeboren na 6 maanden zwangerschap. De eerste maanden had ik helemaal geen eisprong (logisch) maar sinds vorige maand wel, alleen een cyclus van 18 dagen welke te kort was.
Voor mijn zwangerschap zat in gemiddeld op een cyclus van 25 dagen. Deze maand eisprong gehad op dag 17. Vandaag is de 25e dag. Temp nog steeds hoog en vanmorgen getest. Superlicht streepje.... maar wel binnen de 5 minuten afgelezen wat ook moest. Ik ga morgen weer testen. Durf bijna niet te geloven dat ik weer zwanger ben, omdat we bij de eerste ook een jaar moesten wachten. 
Door alles wat we gebeurd is ben ik echt onzeker geworden. Maar diep van binnen hoop ik dat de test klopt 

Sharon. Wauw...een lucht streepje! Dan lichtjes gefeliciteerd! Ik begrijp heel goed dat je er zo onzeker over bent. 6 maanden zwangerschap is niet niks! Morgen weer testen? Hou je ons op de hoogte? 

@joena nog steeds niks! Wel een heel klein beetje bruin nog maar echt minimaal. Tampons zitten in mijn tas en heb voor de zekerheid wel een inlegkruisje ingedaan. 
Met wakker worden was ik toch wat erger misselijk. Wil weten wat het betekend! Soms denk ik laat die menstruatie maar doorkomen en som denk ik fingers crossed voor innestelingsbloed! 
Wauw knap dat je koffie heb laten staan. Dat lukt me niet, al mag ik niet meer dan 2 drinken en zonder suiker. Wordt lastig in corfu want ik ben verslaafd aan de Griekse Frappe koffie aan het strand. 
Hoe voel jij je? Wanneer ga je weer testen?

@beautygirl; ik lees weleens mee in jullie topic en zat echt heel erg te twijfelen of ik moest regeren omdat ik je geen valse hoop wil geven. Ik ben nu ruim9 weken zwanger en dacht ongesteld te zijn gewoon omdat 4/5 dagen voor NOD de bruine afscheiding begon. M’n NOD wist ik zeker dmv ovulatietesten. De bruine afscheiding zette niet door in echte ongesteldheid en 2 dagen na m’n NOD dacht ik opeens zal het dan toch, en ja hoor knalstreep. 
Nogmaals wil je geen valse hoop geven maar wel wat moed :) 

Hoi allen, 
Proficiat aan de lichte streepjes. Knuffels aan diegenen waarvan de menstruatie is doorgebroken :( volgende maand weer een kans!
Bij mij begint er ook vanalles boven te komen qua eventuele symtpomen
- jeukende keel met van die slijmen
- opgeblazen gevoel + krampen 
- droge handen en huid (?)
- een verschrikkelijk humeur (ik dacht gisteren vaak bij mezelf "doe nu eens normaal" - maar ik ben ook wel een ongeduldig mens dus misschien ligt het daaraan :) haha)
Mijn NOD is trouwens 26 juni. Ik las hier al een paar die in mijn buurt vallen, zo spannend! 
BO GA

Goede morgen dames! 
@sunshinexxx wat een heftig jaar Heb jij achter de rug zeg! Ik hoop dat de streep donkerder word en jullie een gezond kindje mogen ontvangen! ?
@Beautygirl, heel spannend! Je hebt erg duidelijke symptomen (vooral misselijkheid heb ik bv nooit met mn ongesteldheid). Ik hoop voor je dat je het zelfde hebt als            x-Marina, en je binnenkort een dikke streep op de test mag krijgen!!! ?
@ladyance, beterschap! Ik kan mij voorstellen hoe bedrogen jij je voelt door jouw eigen lichaam. Ik hoop dat de gyn goed nieuws heeft en jullie nog wat geduld moeten hebben. ?
Succes voor alle dames!! Ik hoop dat er nog veel juni baby's bij mogen komen ?

Terug
Bovenaan