NOD Juni 2018

Jeetje ook wel heftige verhalen lees ik hier. Pffff snap dat na miskramen en ook als je kindje dood geboren wordt, dat je dan wel extra onzeker wordt. En dat is alleen maar heel erg begrijpelijk.... je moet het vertrouwen weer even krijgen! In je lijf en in de natuur denk ik!@Pyamadag: balen zeg. Maar dit betekent nog niet dat je niet zwanger bent. Zo lang je nog niet ongesteld bent is er hoop ;)! Ik heb na woensdag alles even los gelaten. Heb nog 2 testen liggen, maar ik waag me er (nog) niet aan. Eerst maar eens het weekend afwachten. En dan zien we wel..... voel nog niks..... ik heb alleen zo n honger steeds (?) :p

@Beautygirl: oh je NOD is toch morgen ?? Of vandaag ? Kan alle kanten op he elke maand dat is zo zuuuur. Maaar wie weet valt het kwartje deze keer wel de goede kant op ;)

Ik zat net te denken: ik wil gewoon zwanger zijn. Nu. Niet morgen. Gewoon nu. HAHAHAHA!

@Joena: ik vind het knap hoor, dat loslaten. Want ja, je wilt het gewoon NU weten :) ik duim voor je mee. 
@beautygirl: yes, nog steeds niet ongesteld dus, goed nieuws! Fijn dat je ons op de hoogte houdt. 
@Bo Ma: thanks
Ik wordt een beetje gek van mezelf vandaag. Fijn om jullie support te hebben, dat scheelt echt.

Nova en ik gingen net saampjes even naar de kruidvat en hebben even early tests voor 4 dagen voor NOD in huis gehaald. Ze is gelukkig pas 14 maandjes en snapt er toch niks van mwuaha ? Alhoewel ik het nu wel echt op me heb genomen om pas volgende week donderdag te testen. Dan is volgends mn app calender mn NOD. Als ik s ochtends wakker word en k ben niet ongie, ga k testen. Misschien doe ik het zelfs wel vrijdag, dag na NOD...

@Pyamadag: ik heb wat van die droeftoeterige exen gehad in het verleden. Dan leer je heel makkelijk loslaten ;) hahaha!Maaar... het is wel moeilijk nu hoor. Ik heb de gedachte dat ik zwanger ben eigenlijk al uit mn hoofd gezet. Maarja misschien is het dan juist..... toch........... XD

@Citrus: mijn nod is volgens mijn app (Glow, nog mensen die hem gebruiken?) op 25 Juni... het hetzelfde als BO GA dus! :D  spannende tijden!
Ik krijg altijd wel mijn regels op zondagavond, dus het zou wel gek zijn als ze nu ineens maandag pas moeten komen... achja... mijn gek lichaam toch!
Ik heb wel 10 maand achter elkaar telkens een enorm positieve ovulatietest gehad, dus ben wel vrij zeker dat alles nog 'werkt'. misschien ligt het aan mijn man zijn zaad.. hij heeft wel al een jaar veel stress en eet niet zo gezond :( 
sevves naar de HA. Ik voel me al iets beter, maar nog steeds spierpijn, baarmoederpijn en hoofdpijn.. 

veel succes iedereen!

@beautygirl; het vele plassen kwam pas later. Ik had achteraf gezien ook heel erg last van rommelende darmen. Als ik in bed lag voelde en hoorde ik alles gewoon rommelen, maar dat kan natuurlijk per persoon verschillend. Spannen hoor!

Terug
Bovenaan