NOD Juni 2018

Heb net gesproken met een vriendin, haar moeder is gyneacoloog. Wist je dat de meeste vrouwen niks merken van een zwangerschap? Helemaal de eerste 5 weken niet. Omdat het HCG hormoon meestal nog zo laag in concentraat is, dat het nog niks met je doet... 
Zitten wij ons dan om elk dingetje helemaal gek te maken? Zelfs al na de bevruchting en innesteling? Ben vandaag weer tot de conclusie gekomen dat ik me veelste gek laat maken HAHAHA!

@joena, ben ik het niet helemaal mee eens. Mijn schoonzus is nu voor de 5e keer zwanger en die voelde het al direct vanaf de bevruchting. En een vriendin van mij voelde t ook direct (haar eerste zwangerschap). 
Dus ik vertrouw een gyn natuurlijk wel maar ik denk dat het heel erg verschillend per vrouw is. 
Dat we ons allemaal veel te gek maken is een feit! 

@Wannabemom: ja tuurlijk. Dat is ook wel zo. Een collega van mij had ineens hele dikke tepels en die wist het ook meteen. Het kan ook wel maar bij een groot deel van de vrouwen zijn er nog geen klachten. En wij denken maar meteen dat als die er niet zijn, dat we niet zwanger zijn. Maar dat zegt dus niet meteen iets :D!

Ik heb besloten lekker te gaan genieten van het weekend en ik merk wel of ik ongesteld word.....

@joena haha ja inderdaad. En wij helemaal spastisch als je een krampje krijgt en een geurtje anders is... terwijl t hoogstwaarschijnlijk allemaal ingebeeld is! Verstandige keus! Fijn weekend ?

@wannabemom nee geen goede combi! Gelukkig werkte de paracetemol wel. Ik hoef alleen morgen nog van 10 tot 17 en daarvoor nog even relaxen bij de kapper. 
@joena klopt! De eerste weken merk je niks. We voelen natuurlijk wel veel in het lichaam. Daarom hou ik er sinds gisteren rekening mee dag ik gewoon ga menstrueren. Al is het echt bijna geen oude bruine afscheiding wat ik nu heb. 

@wannabemom @joena mijn vriendinnetje merkte ook niks! Die is wel de hele zwangerschap misselijk geweest en overgegeven. Wij letten er met zijn alle gewoon teveel op. 
Ik zie ook wel wat er bij mij gebeurd uiteindelijk. Ik gooi zowel tampons, ovulatie testen, zwangerschapstesten en een kaart (vandaag ontdekten we dat jij eraan komt) mee op vakantie. Zo ben ik op alles voorbereidt tenzij ik natuurlijk morgen of zondag ga menstrueren. 

Inderdaad helemaal spastisch haha. Ergens komende dagen hoop ik een innesteling te krijgen. Ik heb nog geen duidelijke signalen en ook al hoeft dat niet, ik wil ze tohoch??

Alleen lage zeurende rugpijn.
Rommelige darmen
Steekjes en trekjes baarmoederhoogte

En dit alles kan ook andere verklaringen hebben...as usual. ;)

Balen brilaapje!! Blijf je wel gezellig hier? 
Werkse nog even  wannabemom!
Christaaa nog even geduld denk ik :)

Terug
Bovenaan