NOD Juni 2018

@Beautygirl waar heb jij die kaart gekocht? Ik vind alleen maar kaartencombi voor de hele zwangerschap! 
Nog Een half uurtje woehoe dan weekend! Nog 6 dagen tot NOD ben echt aan het aftellen ??

@wannabemom ik heb een paar maanden terug toen ik overtuigd ervan was dat ik zwanger zou zijn een setje besteld waar deze in zit! Bij huisje 56 dacht ik. 
Mocht het nu zo zijn dan wil ik een foto in het zand met de test maken en de kaart! Gewoon voor ons zelf! 

@wannabemom en joena: ik had bij de eerste zwangerschap niet heel veel klachten voor nod. Ik was alleen extreem moe en had last van mijn darmen (mn de stoelgang). Dat mijn borsten enzo veranderden, was pas later. En zeer hebben ze bij mij nooit gedaan. Ook lustte ik bijna alles nog. Alleen een ei bakken vond ik stinken, maar daar kwam ik ook pas achter toen ik al wist dat ik zwanger was. Ik liep al vijf dagen overtijd voor ik durfde te testen. 
Dit keer was ik dus vroeger omdat mijn cyclus pas op gang is, dit is de eerste maand dat die normaal is na mijn bevalling. Volgens de FF app heb ik op de 17e dag mijn eisprong gehad en vandaag testte ik licht positief (25e dag). Ik herken wat vroege symptomen van mijn eerste zwangerschap en ik heb zondag een innestellingsbloeding gehad waardoor ik nu vermoedde dat ik zwanger was. Maar bij mijn eerste had ik geen innestellingsbloeding. 
Het is allemaal zo lastig! Voel ik nu wel wat of niet ? Ik leef met iedereen intens mee en hoop dat er veel positieve tests uitkomen. Ik ben wat later tussen gekomen in dit topic maar ga alles nu ff rustig nalezen. 

@Christaaa ik lees dat jij ook bevallen bent in februari. Ik ook, de 28e. Ik wil in dit topic niet te veel vragen stellen, maar wellicht kunnen we privé wat berichten uitwisselen 

Ik heb inmiddels alles nagelezen. Ik leef enorm mee met de mensen die ongesteld zijn geworden deze maand. Bij onze eerste waren we ook bijna een jaar bezig en het is zo frustrerend. Iedereen lijkt meteen zwanger te zijn, alsof ze de onderbroeken maar bij elkaar hoeven te leggen en zwanger zijn. 
Voor iedereen die nog wacht op NOD: ik duim mee!!

@Citrus op de 20e dag. En ik heb normaal dus een cyclus van 25 dagen. Tenminste voor de bevalling in februari. Nu volgens de FF app en temperatuurmethode op dag 17 de eisprong gehad. Dus de innesteling was erg vroeg maar schijnt wel te kunnen.... 

Terug
Bovenaan