NOD Juni 2018

Spannend weekend voor jullie!
@ladyance denk je dat stress bij je man/vriend grote invloed op zijn zaad kan hebben? ik zit in het zelfde schuitje knal positieve ovu testen en Mn cyclus ong. 26 dagen nooit langer dan 28 al jaar lang. Mijn vriend heeft ook enorm veel stress van zn werk ben idd ook bang dat het daar aan ligt maar ontstressen zit er nog even niet in.
... ben zelf vanmorgen weer ongesteld geworden maandag ochtend afspraak met de huisarts ga nu ronde 15 in... super emotioneel vandaag echt klote voelde me deze cyclus zo anders gewoon mega voor de gek gehouden..
kan iemand me zeggen wat me waarschijnlijk te wachten staat met dat gesprek bij de huisarts
sorry voor de lange lap tekst moest het even kwijt..

Avb89 ik vind het enorm verdrietig dat je weer ongesteld bent geworden. 
Vrienden van me zitten ook in het medische circuit. Ik vermoed dat de HA je door gaat sturen naar de gyn voor een inwendige echo en het zaad van je vriend gaat gecheckt worden. Aan de hand daarvan zal een plan worden opgesteld. 
Ik leef met jullie mee en als je van je af wilt schrijven, wij zijn hier 

Avb89. Sterkte! Nare situatie idd. Blijf lekker hier van je afschrijven. 
Sunshine. Idd vroeg ha, 3dgn later! Maar alles is geloof ik mogelijk wat zwanger worden betreft. Verder ook wat gevoeld ervan? En streepje bloeding of veel? Ik heb echt geen idee meer hoe of wat van laatste zwangerschap zeg. 

@citrus ik dacht nee he, word ik weer te vroeg ongesteld. Is mijn cyclus weer te kort?! Ik heb tampon gebruikt omdat het om 23.45 u gebeurde en ik de nacht in ging. De volgende morgen zat er wel wat in tampon, donkerbruin, minder dan ongesteldheid. Dacht nog steeds dat ik ongesteld was en verwisselde netjes. En tja, die tampon haalde ik 2 uur later er schoon weer uit. En toen kwam er ook niets meer. 
Dit is pas de eerste maand dat ik getemperatuurd heb. En ik vermoed dat mijn eisprong mss iets eerder was en de temp in etappes is gestegen. Weet niet of dat kan maar ken ook mijn temperatuur gewoontes dus niet ....

NeeNeeNee! Ik denk dat mijn menstruatie is begonnen. Net heel weinig bloed ???
mocht er morgen niks meer zijn dan zal het toch geen menstruatie zijn al ga ik er wel van uit. 

@Avb89, blijkbaar kan het wel een grote impact hebben ja. Mijn HA gaf als raad om eens een week op vakantie te gaan en beiden te ontstressen.
misschien toch maar eens doen :)
Mijn man zijn werk geeft continue stress, ookal geeft hij het zelf niet toe. Dus ontstressen zit er ook niet echt in.

Wat ook verander is, is dat ik niet meer sport gelijk toen.. zou dat invloed hebben?

Terug
Bovenaan