NOD Juni 2018

Oja, naast mijn andere verschijnsels heb ik ook ineens een aft in mijn mond. Al heul lang niet gehad en kan komen door hormoonschomnelingen. Of dus ook wel....ongesteldheid OF zwangerschap haha. We worden wijzer ?? 

@beautygirl: oh nee! Hoop voor je dat het niet door zet! Houd me op de hoogte...
Ik duik mn bedje in na een gezellige avond met vriendinnen. Lekker gegeten en in de tuin gezeten! Ik voel niks. Ook geen beginnende menstruatie. Dus we wachten NOG morgen af!

Ik heb een tweede test gedaan. Ja op dit tijdstip ?. Ik moest zo nodig naar toilet en kon er niet meer van slapen. En ik wilde met de eerste urine testen...
Dit keer heb ik een test van Clearblue gedaan. Moest 3 minuten wachten maar er kwam na ruim een minuut al een licht streepje tevoorschijn. Nog steeds licht maar een streepje ! Gisteren was ik nog bang dat het vals positief was (was zo’n goedkope test van action en hoor er verschillende verhalen over) maar nu begin ik toch wel heel blij te worden. 
@Joena: ik hoop dat je nog steeds geen menstruatie voelt komen opzetten.

@Citrus: nog geen dikkere streep maar wel dus snel resultaat. Maandag test ik weer voor dikkere streep.
Ik ga weer proberen wat slaap te pakken... 

@sunshinexxx dat heb ik met mijn eerste zwangerschap ook gedaan hahaha! Ik was toen al 5 dagen overtijd en werd ook op zo'n vroege tijdstip wakker en dacht ach waarom ook niet hahaha! Maar je bent dus kortom gewoon heerlijk zwanger, dus van harte gefeliciteerd!!! Dat het een mooi, gezond zwangerschap en kindje mag zijn! 
@avb jeetje zeg... wat naar. Veel sterkte met wat er komen gaat.
@beautygirl ach nee! Hopelijk zet het niet door!
@Joene hopelijk blijft je menstruatie!!! 
@dames die zich toe mogen voegen aan de zwangere groep onder ons; leuk! Gefeliciteerd!
@dames die nog op het wachtbankje zitten en nog niks wijzer zijn; anddddd we wait haha

Succes met wachten Joena!
Sunshine, zo snel al resultaat!! Je mag zeker blij zijn Ja! 
Mijn temp blijft hetzelfde. Al 4 dan 37.0. Had een hogere stijging verwacht, we gaan het zien. Fijne zaterdag!! 

Helaas! Door naar de volgende ronde! Mijn menstruatie heeft doorgezet. Had liever wat anders gezien, maar nu weet ik wel waar ik aan toe ben. En ben ik hooguit op de vakantie maar 1 dag ongesteld! 
Ovulatie testen gaan dus de koffer in, want de laatste week kan het nog wel eens erg vruchtbaar zijn. We zijn dan lekker relaxt, geen stress dus misschien wel een plus punt 

@avb: wat klote dat het voor jullie zo lng duurt. De medische molen is geen pretje, maar misschien gaat het jullie wel helpen. Ik hoop echt dat je snel zwanger mag worden!
@sunshine: gefeliciteerd meis!!
@beautygirl: jammer! Ik had het zo voor je gehoopt.
Hier ook niet goed nieuws: vanochtend ongesteld geworden. Had gisteravond al een voorgevoel dus het kwam niet als verrassing. Alleen die misselijkheid vind ik nog steeds vreemd, aangezien ik de vorige keer dat ik het had wel zwanger was. Maar goed, door naar de volgende ronde. Wij gaan donderdag ook op vakantie, dus het positieve hieraan is dat ik een paar wijntjes kan drinken. En ik gooi dit keer ook maar wat ovulatietesten in de koffer :)

Terug
Bovenaan